|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?
Man trenger mye svartadaudir for å spise denne maten
![]() |
#2 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Iguana-egg i El Salvador. Det var som vanlig eggeplomme, og det var (heldigvis) kokt.
![]() |
#3 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Struts, på restaurant på Aker Brygge. Det var knallgodt.
![]() |
![]() |
#5 |
♡
|
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Apehjerne på Sri Lanka
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 22-11-06 kl 18:21. Årsak: en grotesk skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
søt
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Kjæresten min har spist tiurhjerte, sier han.
![]() |
#7 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Det er vel struts, greshoppe og krokodille tror jeg. Gresshoppe ar ikke så halv galt. De var ristet og saltet.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Har 8-9 tørka reinsdyrhjerter liggende i fryseren. Det er kjempegodt!!
![]() |
#10 |
awesom
|
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Jeg er en matpyse og spiser ingenting jeg ikke vet hva er.
![]() |
#11 |
Sånn passe snill
Hvor: Ved siden av kvadrat
![]() |
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Bever, struts og krokodille må være det rareste jeg har spist tror jeg.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Det må vel bli grisehjerte det, smakte biff. Nå er vel ikke det så uvanlig og rart, kanskje.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Sprøstekte griseører, smakte helt greit. SOm baconcrisp, var bare litt ekkelt med sånne små svidde hår som satte seg fast mellom tenna.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
Det er vel det "rareste" jeg har spist også. De serverte det på spyd på et ølutsalg i Guatemala. Jeg spiste mye av det og syntes det var svært så godt. Etterpå spurte kjæresten min: "Likte du hjertet?" Da ble jeg litt uggen, men tenkte at hey, jeg hadde jo syntes det var godt, så da var det dumt at meg å bli så skeptisk. Vi dro tilbake dit et par dager etterpå og bestilte det samme, men da klarte jeg ikke å spise det. Så psyken har mye å si, det skal være visst.
![]() |
#15 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Kanin, det er jo veldig godt! Ikke så "rart" og uvanlig, men tanten vår sa at vi spiste kyllinggryte. Vi gaflet innpå, og da vi var ferdige, fortalte hun at det var kanin.
![]() |
#16 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Jeg har spist krokodille og kenguru. Det var veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
Skal ikke kuppe tråden, men må bare fortelle om niesa mi - som også er oppvokst med at dyr slaktes og spises.
![]() |
#18 |
Teller ned
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Hønsehjernesuppe er det rareste jeg har spist :spy: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
villende
|
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Jeg har spist mye rart rundt omkring. Syns ofte at settingen er noe av det som gjør opplevelsen eksotisk – eks. har jeg spist krokodille og struts på en krokodillefarm ute i ødemarken i Zambia. Det smakte utrolig godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hva er det "rareste" du har spist?Jeg har et forhold til moralen rundt mat man skal spise, dvs at jeg egentlig ikke liker tanken på å spise dyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|