Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor "privat" er du på FP?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-08, 12:38   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor "privat" er du på FP?

Jeg kjenner Skilpadda og oppfører meg alltid upåklagelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 12:42   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, sier du det? Jeg så jo det, da, ellers hadde jeg jo ikke svart på dem.

Jeg måtte bare le for meg selv, for du startet med å spørre hva hun spurte om for så på perfekt vis oppsummere alt det hun spurte om.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kjenner Skilpadda og oppfører meg alltid upåklagelig.

Ah - så det er bare de som kjenner Skipadda som må oppføre seg?
Kan jeg være så uoppdragen som jeg vil?

Gammel 02-10-08, 12:41   #3
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan nok være lett å kjenne igjen, om noen leter etter meg. Men at noen bare kan tippe at jeg er meg, da må det være flaks.

Men det viktigste som jeg har lært og fått med meg i denne tråden er bloggene, de har jeg ikke fått med meg før!verrasket: Og, jeg syns Skilpadden har det beste bloggen, for hun har bilde!!, og FarOutFishing den nest fineste, selv uten bilde, for det er bare de 2 jeg kommer inn på.

En liten "Nei til stengte blogger, ja til bilder"-kampanje er i emningen!!

Gammel 02-10-08, 21:04   #4
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Jeg har ikke lyst å være åpen på internett. Det å være totalt anonym er for meg veldig viktig, og det tror jeg at jeg klarer å være også.

Gammel 02-10-08, 21:10   #5
Meo
What?!

Meo sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Tønsberg
Meo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er nok altfor åpen til tider Hvertfall på NM har jeg delt ganske mye personlig, men det er fortsatt ting som jeg ikke ville hatt problemer med å fortelle noen IRL.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.