|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hvor har du lappen? | |||
| Rett i lommeboka med en gang |
|
6 | 6,19% |
| Betaler med kort med en gang :effektiv: |
|
32 | 32,99% |
| I munnen, selvfølgelig! |
|
24 | 24,74% |
| Eh, i hånden vel? |
|
11 | 11,34% |
| Lappen? Parkeringshus? Bil? |
|
7 | 7,22% |
| aC, slutt å fundere på teite ting og sett i gang med jobb / dustepoll |
|
17 | 17,53% |
| Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?I munnen. Aberet er bare det at lappen har en lei tendens til å bli sittende fast i overleppa. :ritsj:
|
|
|
#2 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?I munnen så klart! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?I munnen, ja.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Papir i munnen?
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Siden jeg ikke syns det var så viktig med jobbing kunne jeg ikke stemme siden ingen av alternativene passet. Jeg legger den i pasasjersetet eller på dashbordet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Mangler ett alternativ som funker for meg.
|
|
|
|
#7 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Jeg prøver å huske å betale med kort hvor det er mulig. Hvis jeg glemmer det, havner lappen enten i munnen, i fanget eller på plassen mellom forsetene.
|
|
|
#8 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?aC tar den i munnen.
|
|
|
#11 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Kjerring.
|
|
|
#13 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?
Jeg gjør som deg.
|
|
|
#14 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Legger den inn på "hylla" under speedometeret, og så i lommeboken når bilen er parkert. I munnnen har jeg den definitivt ikke.
|
|
|
#15 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Vi har ikke sånn parkeringshus her som er på den måten. her kjører mann inn. parkerer og går til en parkerings automat å trykker for hvor lenge man skal stå. og så legger man lappen godt synig i frontruta
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Den er skremmende ofte i munnen, men enda oftere putter jeg den et sted og må lete etter den. Så munnen er å foretrekke. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Jeg bruker alltid kort. Ikke fordi jeg er så himla effektiv, men fordi jeg vet at jeg roter bort lappen. Uansett hvor mye jeg prøver å la være... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Grunnen til at jeg ikke betaler med VISA er selvfølgelig at jeg konsekvent glemmer at det går, og trykker på knappen før jeg får tenkt meg om. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Originala
|
Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Atter en gang svarer jeg før jeg har lest hovedinnlegget. |
|
|
|
![]() |
|
|