|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du vinteren? | |||
| Ja! Jeg elsker snø og is, og synes vinter er nydelig. |
|
47 | 48,96% |
| Nei. Vinter er vel byrden vi må bære for at vi har olje. Kan jo ikke få alt heller. |
|
47 | 48,96% |
| Årstider? Huh? Det har jeg aldri tenkt over. Går det an å bry seg om sånt? |
|
2 | 2,08% |
| Det angår meg ikke - jeg er heldig og bor utenlands, hvor vinter ikke er et issue. |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du vinteren?Huff nei, den liker jeg ikke.
|
|
|
#42 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Liker du vinteren?
Jo klart, men det nytter det jo ikke å tenke på. Da blir man jo bare i enda dårligere humør. Vinteren er en stor, lang prøvelse i å tenke positivt. Og en av de få gangene jeg ofte får det til. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du vinteren?Tja. Ikke den fineste årstida, men grei nok.
|
|
|
#44 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Liker du vinteren?Jeg hater snøen, kulden, ustabilt vær, glatte veier, påkledningen og de korte dagene. Vil ha vår!
|
|
|
#45 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du vinteren?Jeg elsker å gå på ski. Det vil si at jeg trives skikkelig godt de to vinterhelgene jeg kommer meg på fjellet.
|
|
|
#46 |
|
Einsam
|
Sv: Liker du vinteren?Ja, jeg liker snøen. Jeg liker å være utendørs om vinteren, kjører mye ski, og har jo også jobbet i alpinanlegg et par år. Bedre med snø enn regn vinterstid! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
sangfugl
|
Sv: Liker du vinteren?Jeg krysset for at jeg elsket vinteren. Må bare bemerke at det jeg liker med vinteren er når det faktis er vinter, med snø og stabilt vintervær. 3 grader, regn, slaps og ustabilt vintervær kan jeg egentlig styre meg for. Men fjellet om vinteren med ski, pølser med brød, kakao og familiekos er helt herlig.
|
|
|
#48 |
|
nygift
|
På kalde mørkenetter er varmepumpa i gang, og jeg ligger tett inntil mannen under dyna og det er koselig.
|
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du vinteren?Hadde den ikke vært så mørk og kald så. Men nei, jeg liker ikke vinteren. Mørkt hele døgnet og alltid kald på føttene. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Søt og rar
|
Sv: Liker du vinteren?Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, siden vinter absolutt IKKE er lik snø her i byen, men jeg elsker vinteren nesten like høyt som høsten.
|
|
|
#51 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Liker du vinteren?Vinter!
|
|
|
|
#52 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Liker du vinteren?Svarte ikke jeg, for jeg vil ikke si at jeg ikke like vinter, men misliker den heller ikke. Vakre,kalde dager med krystallsnø og blå himmel er jo fantastisk ! Slaps, 0 grader og vind er det vel få som liker.
|
|
|
#54 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sånn omtrent som å dunke hodet i veggen? Det er så godt når man stopper.
|
|
|
#55 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Liker du vinteren?Dumanglet alternativet Liker snø i jula, og kun da. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Liker du vinteren?Jeg kan godt like vintern hvis det holder seg på minusgrader og det er passe med snø. Men ikke hvis det er rundt 0 grader og det blir slafsevær eventuelt bare is.
|
|
|
#59 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Liker du vinteren?Jepp, jeg digger vinteren. (sorry alle dere som hater og misliker..) Jeg blir helt hyper når jeg ser på gradestokken om dagen; den nærmer seg 0 og minusgrader så det holder!!! Jeg liker best de vintrene med snø, ikke sånne av og på med snø, sludd, is og regn og så på an igjen-vintre. Men jeg reiser etter snøen om det blir for lite der jeg bor.
|
|
|
#60 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du vinteren?Det som er trist med vintrene nå er jo at snøen kommer så sent. Jeg liker ikke slapsevær, men når bakken er dekket med hvit, nydelig snø
|
![]() |
|
|