|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske kjøkkenskap?Nå må jeg nesten le litt... Jeg vaska nemlig utenpå kjøkkenskapene istad. Men det var rett og slett fordi sola (lav ettermiddagssol) skinte inn og rett på skapene. Det var ikke bra.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske kjøkkenskap?Jeg vasker utpå kjøkkendørene noen ganger per uke. Har kirsebærkjøkken, så flekker viser ikke så veldig godt. Inni skapet under vasken vaskes det en gang i uken.
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske kjøkkenskap?vasker over skapdørene et par ganger i uken, og inni skaper/skuffet et par ganger i mnd. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?Vi har hvitt kjøkken. You figure it out.
|
|
|
#6 |
|
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske kjøkkenskap?Vi har hvit innredning, så man ser skiten rimelig fort. Vasker over ofte, sikkert 3 ganger i uka. Og håndtakene blir også veldig skitten, så de taes en gang om dagen.
|
|
|
#7 |
|
grønn og ivrig
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Vaske kjøkkenskap?Vasker frontene nederst ganske ofte,blir ofte sprut når jeg putter inn i oppvaskmaskinen.Skuffehåndtak blir mildt sagt bedritne av småbarnslanker som åpner og lukker 20 g hver dag
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vaske kjøkkenskap?Synes jeg neste vasker/tørker over skapdørene hver dag jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?Himmel. Kjøkkenskapene bare er der. Må de vaskes? Sist var en vakker sommer, da stedatteren hadde lyst på noen ekstra kroner.
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?Når jeg tenker meg om.. så handler det nok om at jeg faktisk ikke GRISER så veldig når jeg feks baker og lager mat.
|
|
|
#13 |
|
rakkarpus
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?
Hadde du hatt hvite skap hadde du nok gjort det oftere |
|
|
|
|
|
#14 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?Jeg vasker kjøkkenskapene ca 2 ganger i året. (ikke alltid men)
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Vaske kjøkkenskap?Jeg vasker de når jeg ser at det er møkkete. De er offwhite eller hva det nå er, og det synes ganske godt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Vaske kjøkkenskap?Noterer tips til senere kjøkkenoppussing: Ikke høyglansdører, ikke hvit innredning.
|
![]() |
|
|