Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan kle seg "slankere"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-08, 11:09   #41
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle seg "slankere"?

Strømpebukse ER stress.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 11:11   #42
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bukser som ikke er stramme i livet, heller litt høye
Lange topper
Ikke veldig vie topper
Cardigan over en topp (skjuler love handels)
Sort tøy

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 11:16   #43
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å forresten så er hold inn strømpebukser bare fjas, de strammer over magen, slik at deigen blir trykket sammen på midten og magen blir derfor mer tydelig og rund, og fort kan ligne en gravid mage.
Korsett er bedre.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 17:40   #44
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg vært på lindex, å fant en av disse buksene. De selges nå for 50 % å kommer ikke igjen med det første, var visst en motebukse men de fikk kanskje inn noe lignende.

De holder inn magen, å er veldig fin på. Takk for tips.

De ble mørkeblå/sort bukse, sort singel, med en genser med vhals over, alt på 50% så jg fikk det til 400 og bare buksa kosta egentlig 400 så var flaks jeg dro i dag(var såvidt jeg fant også) De har noen igjen men i altfor små størrelser for min del. Masse fint på salg ihvertfall

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 18:46   #45
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kommer nesten ikke over at favorittbuksene mine er fra Lindex.

Fant ikke denne, men kjøpte en annen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 18:48   #46
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fant, veldig deilig at magen faktisk blir holdt inne

Gammel 15-10-08, 18:49   #47
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den jeg kjøpte har også høyt liv, men ikke så høyt. Magen buler litt over kanten nå også.

Gammel 15-10-08, 18:55   #48
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Denne:

Gammel 15-10-08, 20:36   #49
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Denne:

Den var også fin. Magen buler jo litt øverst da,men den nederst magen blir nesten borte , så jeg er veldig fornøyd, helt fantastisk kan ikke huske sist jeg har hatt på meg en bukse som har sitti så godt å som holder inn magen.

Gammel 15-10-08, 21:00   #50
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg var faktisk såvidt innom på lindex i dag jeg også (skulle kjøpe regntøy til snuppa), men gadd bare ikke begynne på buksene. Hm, får bli en annen gang. Har tatt frem skjørtene mine her istedet! Og strømpebuksene.

Gammel 15-10-08, 21:02   #51
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

ja finner du dem noen plass nå så er du heldig, var halv pris på dem så de var raska bort, jeg fant en jeg, å så var det noen flere igjen da, men i alt for små størrelser til meg. 38 tror jeg det var

Gammel 15-10-08, 22:18   #52
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

:må på Lindex i morgen:

Gammel 16-10-08, 02:22   #53
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Den var også fin. Magen buler jo litt øverst da,men den nederst magen blir nesten borte , så jeg er veldig fornøyd, helt fantastisk kan ikke huske sist jeg har hatt på meg en bukse som har sitti så godt å som holder inn magen.

Nei denne buksa utretter nesten mirakler. Får littebitt øverst jeg og, men siluetten er mye penere og det er mye lettere å finne topper som sitter pent.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 02:25   #54
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neste triks nå er å kjøpe topper, jakker ol som slutter der du er smalest. Dvs rett før buksa slutter på magen ca. (Er du ikke smalest der, så lat som!)

Jeg pleier alltid ha en singlet under, nesten uansett hva jeg har på meg av topper ol, så den er da lang, mens plagget over markerer midjen enten ved å kunne snøres inn, eller at det kort. Topper med empire liv er også fint.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 10:27   #55
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker v-hals. Så kan fokuset være på puppene (nå skal det sies at jeg ikke har så særlig med pupper da men...)

I tillegg liker jeg klær som er stramme under bysten, men som er videre over magen.

Gammel 16-10-08, 23:32   #56
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg kjøpte en fin jakke/cardigan på Lindex også. Den passet min fasong godt.

Gammel 16-10-08, 23:38   #57
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og bruker alltid en singlett under topper og gensere. Da blir det litt lag på lag og jeg føler meg bedre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.