|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Det skal litt til før eg blir sint, men då har eg ein lei tendens til å bruka The Silent Treatment - veldig fruktbart.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Det er en skikkelig dårlig egenskap jeg har; jeg er langsint.
|
|
|
|
#3 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Jeg går og gnager på ting lenge før jeg tilslutt eksploderer (les;hylskriker mens jeg prøver å forklare den stakkars mannen hva jeg er sint/såret over). Mannen har sagt det gang på gang at jeg må si ting underveis hvis det er noe jeg er misfornøyd med, men det er vanskelig. En skikkelig dårlig side av meg selv.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Jeg er kortsint. Jeg blir sint der og da, og blir ferdig der og da. Og det skal litt til før jeg blir sint. Jeg er veldig bevisst på å ikke dra med meg ting, men la det fare. Det krever alt for mye energi å holde liv i sinne.
Sist redigert av Niobe : 15-10-08 kl 22:28. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Ja.
|
|
|
#7 |
|
Hertuginne
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Det smeller høyt, men sjelden lenge. Men dersom noen virkelig sårer meg kan det henge igjen lenger.
|
|
|
#8 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Her hjemme kan det nok hende at jeg er litt utålmodig, spesielt med mannen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Jeg blir sjelden veldig sint, og det er i alle fall ikke uten forvarsel. Jeg blir sur eller lei meg oftere enn jeg blir skikkelig sinna. Det hender jeg bestemmer meg for å være langsint fordi jeg syns de fortjener det. Men jeg klarer det aldri.
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Tja. Hvis noen trykker på ømme punkter og vet det selv, da er jeg langsint. Eller, ikke sint, men mer ignorere-sint. Likegyldig. Eller noe. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?
Dette beskriver hvordan jeg er skrudd sammen også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Jeg er nok eksplosivt kortsint, men jeg sytere meg i profesjonelle sammenhenger. Langsinte og sure mennesker er det vanskelig å forholde seg til. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Jeg kan bli sprettsint i hjemmesammenheng, men på jobb er jeg sindig som dagen er lang. Hvis jeg først blir sint utenom heimen, så tar det nok litt tid før jeg glemmer det ja, desverre så må jeg nok innrømme det. Det er heldigvis sjelden. |
|
|
|
#15 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Jeg blir fort sint, sier hva jeg mener og så er jeg ferdig med ting.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Det kommer litt an på, har hatt uoverensstemmelser med nære, kjære som har vært vonde og vanskelige å slippe. Da har jeg gått inn i "skallet" mitt, vært sur og trist og lite trivelig å være rundt... |
|
|
|
#17 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Kortsint.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?På jobb skal det veldig mye til for at jeg blir sint. Dvs, jeg blir det jeg kaller "lærersint", og da er jeg streng og snakker med en stemme som gjør at elevene skjønner at jeg er sint. Uten at jeg er hysterisk eller roper og sånt. Jeg skulle ønske jeg klarte å være mer sånn hjemme og. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Det kommer ann på.
|
|
|
#20 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?Det kommer jo veldig ann på da.
|
![]() |
|
|