|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Ble nok mest morsomt for meg selv, og uten mening for andre i denne sammenhengen. Sist redigert av P.K. : 17-10-08 kl 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?
Og her er det hipt å "lande" alt mulig..
![]() |
#44 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?For ikke så snakke om at man må ta tak i de beste ballene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Knegger godt her jeg sitter, og kjenner jeg er veldig glad jeg jobber i bæsj-tiss-og-prump-bransjen.
![]() |
#46 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?"Sette fokus på" og så nevnes det ørti forskjellige saker man skal ha fokus på. Da får man fokusert godt du. Bare forsøk med øynene å sette fokus på 10 forskjellige punkt på en gang. Det blir bra fokus |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?For ikke å snakke om hvordan 'å prioritere' betyr å si ja til alt.
![]() |
#48 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Her har det lenge vore poppis å skulle vere proaktiv i forhold til alt mogeleg. Eg følte lenge at det måtte vere det same som hyperaktiv, sidan eg meinte at å vere aktiv i å skaffe seg informasjon t.d. måtte holde lenge. Det gjorde det visst ikkje. Vi måtte vere proaktive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Ja, et bredt fokus er såklart viktig.
![]() |
#52 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Bredt fokus.
![]() |
#53 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den var bare rå!!!
![]() |
#58 |
En som trener
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Jeg synes det er så rart at dere ler av synergi, for det gir konkret mening i min verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Hehehe.
![]() |
#60 |
Har bakt søte kaker
|
Hos mannen min har det tatt det videre: "Rasjonalisering av systemtporteføljen" er det hotte om dagen
![]() |
|
|