Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny "Hva hører du på nå?"-tråd!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-08, 10:15   #41
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny "Hva hører du på nå?"-tråd!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg også. Ikke helt frivillig. Tolvåring i huset.

Hmf. Håper intenst at pjokken kommer til å høre på Maiden når han blir såpass stor.

(Blir vel uansett noen år med Kaptein Sabeltann og annet ræl først.)

Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 10:23   #42
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Hmf. Håper intenst at pjokken kommer til å høre på Maiden når han blir såpass stor.

Nja, han var ikke så interessert i ræl. Ikke så mye i musikk generelt egentlig, før det eksploderte på forsommeren.

Nå hører han på Metallica, Iron Maiden, ZZ Top og Queen. Stort sett går det an, men det er altså ikke styrt av meg. Det er ikke alltid man er i humør for den typen musikk. Han får ipod til jul.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 10:26   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Det er et spørsmål om indoktrinering.

Gutta hører ikke på Sabeltann, men Dum Dum, Jokke og BigBang. Nå er visst også Kaiser Chiefs kommet på lista, (kan'ke skjønne hvordan det skjedde?), og i går introduserte jeg de for Motörhead, og hadde to headbangende smågutter i stua. På to og fem år.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 10:44   #44
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hører på Vamp med kringkastningsorkesteret. :slakt i sovakroken:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 23-10-08, 11:03   #45
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

LAUNCHcast radio - akkurat nå er det Dirty Vegas/Days go by.
Nettradio er løsningen når min eksterne harddisk er hjemme for å bli fylt opp m musikk...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 11:45   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sabeltann kan (og bør) unngås.

Poden vår er ikke veldig musikkinteressert; det han har likt, har vært norsk og morsomt (som Knutsen og Ludvigsen eller Trond Viggo Torgersen) eller musikk som hører til noe annet - Yellow Submarine må han ha sett hundre ganger (det siste halve året stort sett dubbet til tysk ), og han liker å høre musikken derfra også uten film til. Men ellers har han ingen særlig interesse av det vi hører på. Da han var yngre ba han oss ofte slå av, og nå også hender det han spør, litt mer subtilt, om "hvorfor setter du alltid på musikk, mamma?".

Jeg hører ellers på M.I.A. (Kala) akkurat nå, etter stadig gjentatte oppfordringer fra mannen i mitt liv.

Gammel 23-10-08, 11:48   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nok muligens i overkant opptatt av dette, og blir veldig glad når (som i går) den yngste pjokken ba meg om å slå av TV-en, og så om å slå på musikk. Men, folk er forskjellige (barn også), jeg får milde anfall av panikk hvis jeg ikke har et soundtrack til det meste jeg gjør, mens andre nok får ikke fullt så milde anfall av panikk hvis de blir påtvunget lyd hele tiden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 11:52   #48
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

andre nok får ikke fullt så milde anfall av panikk hvis de blir påtvunget lyd hele tiden.

Det kan jo bli litt mye lyd innimellom. Hvis jeg prøver å høre på nyhetene, og samtidig vil guttungen høre Iron Maiden, og jentungen prøver å pine "Lisa gikk til skolen" ut av fiolinen sin.

Men egentlig er det mest fint. Det er liv i huset. Selv fæle fiolinlåter er koselig når det er barna som lager dem, fordi det er det de har valgt å gjøre. Spennende hvor forskjellige mennesker de er.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 23-10-08, 11:55   #49
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pressluftbor utenfor.

Jeg har snart brukt opp alle Madrugada-platene, må finne på noe anet for en stund. Men det er iallfall Industrial silence som står i spilleren i bilen. Jeg har lurt 3-åringen til å tro at det er nye Langemann-sanger. :løsningsorientert:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:10   #50
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:43   #51
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nye til Vamp. Mektig skuffa. Elendig vokal og sur fele. En fin og gripende tekst på hele plata.

Gammel 23-10-08, 12:45   #52
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Nye til Vamp. Mektig skuffa. Elendig vokal og sur fele. En fin og gripende tekst på hele plata.

Jeg hørte dem på Grosvold på fredag og var ikke imponert.

Men de har jo gått i samme spor lenge nå. Og Vamp med Kringskastingsorkesteret? Vamp er pompøse nok uten dem.

Gammel 23-10-08, 12:53   #53
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

My all time heroes.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:57   #54
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Pressluftbor utenfor.

Løvblåser utenfor...

Og Beastie Boys' "The in sound from way out!"
Den er bare så utrolig bra - og klart med på thesoundtrackofmylife...

Sist redigert av noen : 23-10-08 kl 13:04.
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 13:18   #55
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hører på vaktmesteren som snekrer i kjelleren under meg samtidig som han hører på P4.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 13:25   #56
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg hørte dem på Grosvold på fredag og var ikke imponert.

Men de har jo gått i samme spor lenge nå. Og Vamp med Kringskastingsorkesteret? Vamp er pompøse nok uten dem.

Helt enig !

Takke meg til Vidar Johnsen og Petter Nordberg !
Gleder meg villt til konsert om en uke.

Gammel 23-10-08, 13:38   #57
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Hvem skrev den teksten? Odin? :nyskjerrig:
Jeg tror nemlig Odin Stavland er en kommende stjerne. Sønnen til felegnikkeren. Han er utrolig dyktig og sjarmerende. Stalltips fra meg er at dette er en kar vi kommer til å høre mye fra i årene fremover.
Enig at Vamp ikke har sterk vokalist denne gangen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 13:42   #58
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Les Miserables

Og når masinga blir for masse. Mamma Mia musikken. Ungane synger og danser og koser seg.

Gammel 23-10-08, 13:44   #59
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hvem skrev den teksten? Odin? :nyskjerrig:
Jeg tror nemlig Odin Stavland er en kommende stjerne. Sønnen til felegnikkeren. Han er utrolig dyktig og sjarmerende. Stalltips fra meg er at dette er en kar vi kommer til å høre mye fra i årene fremover.
Enig at Vamp ikke har sterk vokalist denne gangen.

Sangen heter Velsigne deg, og det er far sjøl, Øyvind Staveland som har skrevet den.
Odin var utrolig sjarmerende ja. En utrolig søt fyr, har vel arvet sjarmen av sin far.
Jeg må si hele plata ble ødelagt av tynn og utrolig kjip vokal. Synd. Selv 8 åringen som er svoren Vamp-fan ble skikkelig skuffa.

Gammel 23-10-08, 14:48   #60
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Morrissey - blir aldri lei

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.