|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderI barnehagen jentene mine begynte i denne uka er åpningstidene 06.45 - 17.15. Disse åpningstidene passer perfekt for oss når vi jobber begge to, for da har begge muligheten til både og hente/levere ettersom hva som passer. I den gamle barnehagen var åpningstidene fra 7.30 - 16.30. Det er litt håpløst når pappa'n begynner på jobb kl. 7.30 og det er 20 minutter å kjøre fra barnehagen til jobben. Samme gjelder meg på ettermiddagen at jeg rekker kun å hente om jeg får gått fra jobben akkurat i tide og ingen forsinkelser i trafikken. Håpløst i det lange løp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderVår barnehage åpner 07:30 og stenger 16:30. Passer ikke om morgenen for oss. Jeg begynner på tidligvakter egentlig halv åtte, og mannen kjører avgårde til jobb halv sju-kvart på sju. Skulle gjerne sett at barnehagen åpnet sju eller kvart over sju. Da hadde jeg, og mange andre foreldre, sluppet stresset med å komme for seint på jobb hver eneste dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Barnehagers åpningstider7.30.-16.30.
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderHvordan er åpningstidene i deres barnehage? 7.30-17.00 Men må ikke gå før 7.45 eller komme etter 16.45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagen vår er åpen fra 7.30 til 16.30, og for meg er det helt greit for jeg jobber i samme barnehage. Men hadde jeg jobbet et annet sted kunne det fort blitt litt stress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider
Barnehagen er åpen fra 07.15 - 16.30, og for oss fungerer det fint. Da jeg jobbet som sykepleier savnet jeg tidligere åpning, men vi fikk ordnet oss slik at det gikk.
![]() |
#49 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Barnehagen vår åpner 07.30 og stenger 17.00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderBhg åpner kl 7. Eller de er der halv 7. Så de som begynenr kl 7 får levert før de skal på jobb. Men de fleste som bruker vår bhg jobber 8-15.45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Har fått nytt nick
|
Akkurat likt her. Jeg er jo student, og pappaen til Mathias jobber skift, så vi er temmelig fleksible. Veldig skjelden vi har behov for barnehage før 9, og ALDRI før 7. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagen vi hadde (og som vi var veldig misfornøyd med) Hadde åpningstid fra 0715-1630. (med straffegebyr på 120 kr pr påbegynte kvarter
![]() |
#53 |
søt
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderJeg bor i en liten by, så heldigvis har jeg ikke lang reisevei til jobb. Den eneste gangen vi har levert 0730 var når jeg hadde hatt rier hele natta (med nr 2) og satt i bilen utafor barnehagen og ventet på at den skulle åpne.
![]() |
#55 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagen vår er åpen fra 07.00 til 17.00. Junior blir stort sett levert av mannen kl 8 - halv 9 og hentet av meg rundt 4.
![]() |
#56 |
heimføing
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider7.15-16.30 hos oss. De har arbeidstid til 16.45, men sier at foreldrene må være der senest halv fem, slik at alle kommer seg ut før stengetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderVår barnehage er åpen fra 0745 til 1615. Barnet må hentes innen 16.00.
![]() |
#58 |
Introvert optimist
|
Barnehagen er åpen fra 07.30 til 16.45.
![]() |
#59 |
Javel
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderHer har barnhagen åpent fra 0730-1630.
![]() |
#60 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderHos oss er det også 0730-1630. Jeg skulle kanskje ønske at de hadde åpent litt lengre. Nå sniker jeg meg ut døren 1545, det hadde vært veldig OK å sitte til 1600. Jeg har nemlig oppdaget at kontoret på mystisk vis tømmer seg noen minutter over 1600. Nå er jeg den som går tidlig.
![]() |
|
|