Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehagers åpningstider

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 19:19   #41
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehagers åpningstider

I barnehagen jentene mine begynte i denne uka er åpningstidene 06.45 - 17.15. Disse åpningstidene passer perfekt for oss når vi jobber begge to, for da har begge muligheten til både og hente/levere ettersom hva som passer. I den gamle barnehagen var åpningstidene fra 7.30 - 16.30. Det er litt håpløst når pappa'n begynner på jobb kl. 7.30 og det er 20 minutter å kjøre fra barnehagen til jobben. Samme gjelder meg på ettermiddagen at jeg rekker kun å hente om jeg får gått fra jobben akkurat i tide og ingen forsinkelser i trafikken. Håpløst i det lange løp.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:29   #42
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vår barnehage åpner 07:30 og stenger 16:30. Passer ikke om morgenen for oss. Jeg begynner på tidligvakter egentlig halv åtte, og mannen kjører avgårde til jobb halv sju-kvart på sju. Skulle gjerne sett at barnehagen åpnet sju eller kvart over sju. Da hadde jeg, og mange andre foreldre, sluppet stresset med å komme for seint på jobb hver eneste dag.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:33   #43
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

07.30- 17.00
Vi leverer kvart på og er på jobb til 8 og henter kvart over fire.
Fornøyd med det!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:39   #44
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7.30.-16.30.
Det går fint.

Gammel 23-11-06, 19:50   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er åpningstidene i deres barnehage? 7.30-17.00 Men må ikke gå før 7.45 eller komme etter 16.45

Er dere fornøyd med åpningstidene? / Kunne dere tenke dere annen åpningstid?Det er mer eller mindre umulig å begynne 8, det vi hadde ønsket oss fremst er at vi kunne dra fra barnehagen litt tidligere, bare 5-10 minutter.

Passer det bra i forhold til jobben deres? Jeg har fått tilpasset arbeidstidene så at det fungerer. Hvis ikke hadde jeg suttet i kø hjem og til tider hatt problemer med å hente.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:51   #46
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnehagen er åpen fra kl 06.45 til kl 17.15. Mannen min er student og jeg har fleksitid, så det passer veldig bra for vår del.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:54   #47
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Barnehagen vår er åpen fra 7.30 til 16.30, og for meg er det helt greit for jeg jobber i samme barnehage. Men hadde jeg jobbet et annet sted kunne det fort blitt litt stress.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:05   #48
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvordan er åpningstidene i deres barnehage?
Er dere fornøyd med åpningstidene?
Passer det bra i forhold til jobben deres?
Kunne dere tenke dere annen åpningstid?

Barnehagen er åpen fra 07.15 - 16.30, og for oss fungerer det fint. Da jeg jobbet som sykepleier savnet jeg tidligere åpning, men vi fikk ordnet oss slik at det gikk.

Gammel 23-11-06, 21:15   #49
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Sv: Barnehagers åpningstider.

Barnehagen vår åpner 07.30 og stenger 17.00.
Vi jobber relativt nært begge to, og mannen har fleksitid, og jeg jobber slik at jeg ikke har noe problem med å både hente og bringe.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:26   #50
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Bhg åpner kl 7. Eller de er der halv 7. Så de som begynenr kl 7 får levert før de skal på jobb. Men de fleste som bruker vår bhg jobber 8-15.45

07 til 16.45.

Vi har bare en gang levert et par gange før kl 8. Hehe.

Med at mann jobber skift så er det jeg som leverer.
Og jeg har til nå vært student, noe jeg er enda. Å har begynnt tiligst på skolen 08.40.. å vært ferdig på skolen senest i fjor kl 16, en gang i uken. Ellers ble han hentet i 15 tiden.

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:55   #51
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

07.30 - 16.15 (med kjernetid 09.30-14.00).

Poden pleier å være fra 09.30- 16.00.

Akkurat likt her. Jeg er jo student, og pappaen til Mathias jobber skift, så vi er temmelig fleksible. Veldig skjelden vi har behov for barnehage før 9, og ALDRI før 7.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 22:08   #52
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnehagen vi hadde (og som vi var veldig misfornøyd med) Hadde åpningstid fra 0715-1630. (med straffegebyr på 120 kr pr påbegynte kvarter )

jeg synes barnehager skal ha åpent fra 0700-1700.

Gammel 23-11-06, 22:45   #53
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg bor i en liten by, så heldigvis har jeg ikke lang reisevei til jobb. Den eneste gangen vi har levert 0730 var når jeg hadde hatt rier hele natta (med nr 2) og satt i bilen utafor barnehagen og ventet på at den skulle åpne.

Han ble født kl 16.

Gammel 23-11-06, 22:51   #54
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet faktisk ikke helt nøyaktige åpningstider jeg

Men jeg tror det er fra 0645-1645. Vi leverer uansett rundt 0745 og henter 1615 til vanlig.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 23:03   #55
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Barnehagen vår er åpen fra 07.00 til 17.00. Junior blir stort sett levert av mannen kl 8 - halv 9 og hentet av meg rundt 4.

Vi er fornøyd med denne åpningstiden, vi har begge flexitid og hjemmekontor så vi er ikke så bundet av åpningstiden til bhg.

Gammel 23-11-06, 23:13   #56
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7.15-16.30 hos oss. De har arbeidstid til 16.45, men sier at foreldrene må være der senest halv fem, slik at alle kommer seg ut før stengetid.
Hadde vært fint om de hadde åpent en halvtime lenger om ettermiddagen.

Vanligvis leveres hun i åtte-tiden og hentes mellom fire og halv fem.

Men i romjul og påskeuka har de redusert åpningstid, 9-15. Og hvis vi jobber de dagene, så har vi arbeidstid 8-16. Heldigvis har Ekallen mulighet til "hjemmekontor" dersom jeg har arbeid de dagene.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 23:25   #57
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Vår barnehage er åpen fra 0745 til 1615. Barnet må hentes innen 16.00.

Vi leverer som regel rundt 0930 og henter 15.00. Bortsett fra når mannen glemmer barnet.

Jeg har ingen problemer med åpningstidene, men avstanden fra hjemmet til barnehagen er drøy.

Gammel 24-11-06, 08:42   #58
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvordan er åpningstidene i deres barnehage?
Er dere fornøyd med åpningstidene?
Passer det bra i forhold til jobben deres?
Kunne dere tenke dere annen åpningstid?

Barnehagen er åpen fra 07.30 til 16.45.
Vi jobber fra 08.00 begge to så det passer stort sett greit. Av og til hadde det vært fint med et kvarter tidligere åpning hvis en av oss eller begge skal noe spesielt akkurat klokka 08.00.

Så 07.15 til 16.45 hadde vært perfekt og ville ha dekket våre behov for noen ganger litt tidligere oppstart. Jeg tror aldri ungene noen gang har vært til stengetid, men skulle den som henter av en eller annen grunn bli forsinket er det flott med litt slakk i den enden også.

Ungene er der som regel fra 07.45 til 14.45.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 08:52   #59
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her har barnhagen åpent fra 0730-1630.
Da jeg også jobber 100% gikk dette akkurat dersom vi byttet på å hente og levere. Vi hadde mulighet for flexitid begge to. Så den som jobbet 08-16 leverte, og den som jobbet 07-15 hentet.
Nå jobber jeg redusert, samt har hjemmekontor så nå går det helt fint med de åpningstidene. Jeg leverer dem stort sett rundt 08, og jeg eller mannen henter dem mellom 1530 og 1600.

Gammel 24-11-06, 09:02   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos oss er det også 0730-1630. Jeg skulle kanskje ønske at de hadde åpent litt lengre. Nå sniker jeg meg ut døren 1545, det hadde vært veldig OK å sitte til 1600. Jeg har nemlig oppdaget at kontoret på mystisk vis tømmer seg noen minutter over 1600. Nå er jeg den som går tidlig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.