Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sover du middag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-08, 23:25   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sover du middag?

Nei, så godt som aldri. Det har hendt, på hytta eller noe, men da jeg våkner igjen fryser jeg, er tung i hodet, og gjerne litt sur.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 23:31   #2
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja,det gjør jeg om jeg føler for det.
Sovner uansett fort om kvelden.Trenger mye søvn.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 23:41   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Nei, tar jeg meg en lur på ettermiddagen får jeg ikke sove til natten igjen.

Men har jeg fri pleier jeg å legge meg litt etter at jeg har sendt gutta på skolen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 22:46   #4
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det gjør jeg ikke.
De gangene jeg har prøvd går jeg rett inn i nattesøvnen og våkner ikke før neste morgen.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 22:55   #5
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jepp. Helst et par timer etter middag og en liten blund til barneTV. Og er i seng kl 22 som regel og kan godt sove 12 timers netter.
Ja, jeg er gravid.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 01:55   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke komme på en mer effektiv måte å ødelegge ettermiddagen på, omtrent. Jeg er veldig dårlig på powernaps

Gammel 23-10-08, 08:41   #7
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sover gjerne så fort jeg har mulighet.

Middag sover jeg kun når jeg er syk, men jeg legger meg gjerne på formiddagen sammen med minsten.
De to timene vi sover da, gjør at jeg klarer sitte litt oppe på kvelden.
Jeg kan sovne når jeg vil på døgnet, jeg elsker å sove!!

I og med at jeg jobber hver dag blir det jo kun helger, ferier eller ved sykdom jeg får lagt meg på dagen. Men i permisjonene mine har jeg gjort det nesten hver dag.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 09:34   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er veldig dårlig på powernaps

Jeg tror powernapping er mitt største talent, egentlig. Jeg tenkte aldri over det før folk begynte å kommentere hvordan i all verden jeg klarte legge meg nedpå for så å stå opp tre minutter etterpå nærmest utvilt. Jeg tok denne evnen for gitt lenge. Mamma er likedan, så mulig det er genetisk.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.