|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husk å stille klokken tilbake i nattLa Mathias 19.30 i steden for 19 i går, og det funket.
![]() |
![]() |
#43 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Husk å stille klokken tilbake i nattHannah våknet 07 "gammel" tid, så det var jo ikke så ille. Men føles ille å se 06 tallet lyse mot deg.
![]() |
#46 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Husk å stille klokken tilbake i natt
Samme her. Vi har hatt en usedvanlig kort natt pga Kløver, men da jeg våkna i dag morges og så på den ustilte klokka at den var 7, trodde jeg ikke mine egne øyne. Og så tok jeg Hassel med opp i senga hvor han koste og kavet i en time, før han kapitulerte med rompa opp i ansiktet mitt og sov en halvtime. Så da sto vi opp kl 07.30 vintertid!
![]() |
#48 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Husk å stille klokken tilbake i nattHer våkna lillebror mellom klokka 6.30 og 7 ny tid og storebror kom inn 7.15, så det var ikke så ille. Jeg tror utfordringa blir å holde lillebror våken helt til klokka 18 ny tid.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Husk å stille klokken tilbake i nattJeg hadde virkelig angst for hvordan dette skulle gå. Leo har lagt seg til den vanen å stå opp i 05/06-tiden. Vi drøyde leggetid så lenge vi kunne, 1830, og håpet på det beste. Han våknet først i 04-tiden (ny tid), fikk en flaske, og styrte litt. Men etter å ha strøket ham over håret i en halvtimes tid (støl i armen, ja), så sovnet han igjen. Og sov til 0645 ny tid. Altså 0745 gammel tid!
![]() |
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Husk å stille klokken tilbake i nattHerved opplest og vedtatt: Poden sendes til Mormor hver gang klokka skal stilles til vintertid. Av en eller annen grunn sover han alltid lenge hos henne. I dag intet unntak. Ringte akkurat for å gi beskjed om når jeg kom for å hente han og da holdt de på å kle på seg. Poden sov til kl. 10 vintertid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husk å stille klokken tilbake i natt
Poden her i huset var oppe rundt kl. 06. Det er typisk når jeg passer ham.
![]() |
|
|