|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Har vinterhjul på begge bilene ja
|
|
|
#2 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi har ikke snø, men jeg skiftet den 15. oktober. Den dagen vi får lov å skifte her. Jeg liker å være godt forberedt.
|
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?En liten titt ut i gata viser at ikke mindre enn fire naboer står og peser med dekkene. Jeg har hatt lappen i et halvt år og har aldri skiftet dekk før. Må nok vente til mannen kommer hjem i helgen med å kjøre bil dersom snøen blir liggende (men når har den første snøen egentlig blitt liggende?). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi har ikke snø, men jeg skiftet i dag. |
|
|
|
#5 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Risikerer man ikke å miste lappen også om man kjører med sommerdekk på glatta, og dermed utsetter seg selv og andre for fare? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Mannen min skiftet i går. Det var VELDIG greit for meg i dag tidlig.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi hadde skiftet, men det hjelper jo ikke når alle veiene sperres av idioter med sommerdekk!
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vitoen fikk takk og lov nye piggdekk på i går.
|
|
|
#9 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Nix. Det var ikke kommet noe snø da jeg dro på jobb.
|
|
|
#10 |
|
Tankefull
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Hva tenker folk egentlig?
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi skiftet i går, siden det er meldt kaldere. Det var ikke snø i morges, men det var minus 4 grader og frost, så bilen måtte skrapes.
|
|
|
#13 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Det fikk vi gjort i går da vi så værmeldingen. Riktignok snødde det ikke da jeg kjørte avgårde i dag morges og nå regner det, så det var vel kanskje ikke det veldig store behovet for det, men bedre føre var etc.
|
|
|
#14 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Ja selvfølgelig. Været har jo sakte men sikkert vendt mot snø og glatt-tida, så det ble gjort for 14 dager siden. Heller kjøre med vinterdekkene litt for tidlig, enn for sent.
|
|
|
#16 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Ja skiftet i går kveld. Eksen var innom og hjalp meg også fikk han skiftet på sin også siden dekkene ligger her. Kjempekjekt.
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi hadde ikke skiftet så mannen skiftet på den ene bilen og kjørte med den mens jeg måtte gå til jobb.
|
|
|
#18 |
|
villende
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Mannen skiftet i helgen. Naboene skiftet i går kveld da de så at det var meldt snø i dag. Jeg tror mannen var veldig glad for at han slapp å skifte dekk i mørket. Ingen av oss hadde kjørt på sommerdekk på vinterføre. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi skiftet for en uke siden
|
|
|
|
#20 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi skiftet dekk for 2 uker siden. Når man bor på landet så må man være så fornuftig.
|
![]() |
|
|