|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Vi har to ganger hatt barnevakt en hel kveld, og den ene kvelden ble brukt på vennebesøk, den andre gangen satt vi hjemme og så på film og drakk vin. Den siste varianten var mest vellykket, vi syntes det var fantastisk hyggelig å sitte oppe til sent på kveld (etter kl 23! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Ei hel helg uten barn har vi vel bare hatt et par ganger siden vi fikk vårt første barn, har hatt noen få barnefrie døgn, men da ha vi som regel vært en svipptur til Danmark, eller ei natt på et hotel. en tur på bowling eller en fest med venner. Men det er så veldig sjeldent at alle ungene er borte samtidlig.
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Artig at dette spørsmålet dukker opp denne helga. Eg er nemlig heilt aleine heime for første gong sidan me fekk unger trur eg. Mann og unger reiste etter frokost i dag og kjem ikkje heim før i morgon kveld.
![]() |
#4 |
Erfaren
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Nå har vi "aldri" barnefri sammen, men hver for oss.
![]() |
#5 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?En barnefri helg ville antageligvis blitt brukt til å reise bort. En barnefri lørdag + en overnatting brukes til å sløve hjemme, før dagens fotballkamper sees på pub. Så blir det middag på restaurant og enten tur på byen eller tur på kino og så en pub igjen. Morgenen brukes til å sove leeeeenge, før unger hentes sånn midt på dagen en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?En hel helg? Tror vi ville gått ut og spist bare oss to den ene dagen og invitert venner på middag++ den andre kvelden.
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Sove, spise, rydde, vaske, og ha sex. Det er vel stort sett det det har gått i. Nå er det lenge siden vi har hatt en helt barnefri helg, men jeg kjenner at det virkelig kunne gjort seg med en fest, eller en jentetur et sted.
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Hadde vi hatt ei barnefri helg skulle vi iallefall gjort noe vi sjelden får tid til ellers. Feks gå ut å spise en goood middag, gå på kino, sove lenge lenge lenge... Kanskje møte noen venner ute til øl/vin. Et eller annet. Sløve og bare kose oss. Jeg ville iallefall ikke brukt den på huslige ting.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Som regel har vi planer hvis begge gutta er "borte". Men uten planer bruker vi tiden på å rydde og ordne i huset vårt. Være oppe lenge og sove lenge. Ja og så kan det jo hende at vi "hopper litt mer i høyet" enn vanlig....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Vi har ikke hatt barnefri mer enn over natta siden år 2001, da var jeg med Mannen på ei firedagers jobbreise. |
![]() |
![]() |
#11 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Vi pleier å reise bort har vi en barnefri helg.
![]() |
#12 |
I farta!!
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Aldri hatt barnefri uten at me har hatt planer men det hadde nok blitt å sova litt lenger, reist ut å funne på noko, ete middag ute, kanskje kino o.l. Tatt ting litt som me følte for og etter kva som falt oss inn.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Vi går på kino, restaurant, lager god middag, går på utstilling, drikker god vin, har mye *kremtkremt*, slapper av, ser dvd, jeg sover lenge (mannen er a-menneske) osvosv. Når er det heller sjelden dette skjer, men sist var det når jeg og mannen dro til København en helg.
![]() |
#14 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Jeg har helg uten barnet hver 3.helg. Da jobber jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Har vært uten barn i nesten ei uke nå jeg, og aldri har det vel vært mer rotete her enn da. Jeg har ikke løftet en finger for å gjøre noe jeg ikke hadde lyst til. Det har vært sinnsykt deilig å ikke ha noe hengende over seg etter jobb. Kun meg. De første to dagene var det egentlig litt fælt, men du verden det gikk seg til gitt. |
![]() |
![]() |
#16 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Vi har etter forholdene barnefri helg ganske ofte, men det er alltid i forbindelse med reiser. Da KOSER vi oss vanvittig og er luksusdyr og kjærester. Og redder nok parforholdet tror jeg.
![]() |
![]() |
#17 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Første kvelden går vi gjerne ut med gode venner.
Sist redigert av Enhjørning : 02-11-08 kl 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Det har vært svært lite av det. Når vi har hatt det har vi dratt på Danmarkstur. Nytt å slappe av på båten. Lese, snakke, spise, sove osv..... Utrolig deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Vi har hatt barnefri 1 døgn, men aldri en helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|