|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Ordning & Reda søkes ...
Jepp, her skal de ha med en vedkubbe hver når de er på tur. Og det er stort sett en gang i uka.
![]() |
#43 |
lykkelig
|
![]() Sv: Ordning & Reda søkes ...Jeg kan jo tipse om en virkelig flott kalender for de som ønsker seg det: |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
♡
|
Amen!
![]() |
#45 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Ordning & Reda søkes ...Fordeling av ansvar og faste oppgaver kan også være lurt. Slik at man unngår situasjoner ala "vi har fått purring på regning x. Jeg trodde det var du som hadde betalt den??".
![]() |
#46 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja jeg har lenge ønsket meg en kone
![]() |
#47 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mannen betaler regninger, så den er grei, men jeg kan ikke få fordelt nok faste oppgaver til han av to grunner:
![]() |
#48 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordning & Reda søkes ...For min del håper jeg at mitt triks kommer til å funke. Jeg har kjøpt flere digre kartong-ark,og lagd en svær kalender med store dags-firkanter. Ala barnehage-kalender. Den henger som siste ting før vi går ut av døra, og like ved der vi står da vi åpner post o.l så alt blir skrivd (?) rett opp på kalenderen med en gang, for å være sikker på att intet ska bli glemt.
![]() |
#49 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ordning & Reda søkes ...Jeg må kjøre beinhardt regime med aktivitetskalenderen. Vi har en som har fem kolonner, og jeg skriver på alt her. I tillegg har jeg ukeplanene til skolebarna på kjøleskapet, så jeg sjekker om de skal ha med noe når jeg ordner til frokost.
![]() |
#50 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ordning & Reda søkes ...Svima nr 1 melder seg. Jeg tror vi har det skremmende likt som dere Hønni. Som oftest har jeg alt på stell, med min kalender, familiekalender, barnehageukeplan og diverse andre huskebøker. Men noen ganger kollapser alt! Og jeg ser at det fort kan skje nå når vi snart får to barnehageunger og to utearbeidende foreldre. Heldigvis får jeg øvd meg litt på arbeidslivet før alvoret starter for fullt når mannens permisjon er ferdig.
![]() |
#51 |
♡
|
Ja, det er kollaps det er! Med to førsteklassinger, et barnehagebarn, to foreldre med spennende (les krevende) jobber ble det plutselig kollaps.
![]() |
#52 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordning & Reda søkes ...Jeg bruker Outlook til alt. Vi innkaller til og med hverandre til foreldrekaffe, foreldresamtaler etc, samt holcer hverandre informert om når vi har aktiviteter på jobb (f.eks. reiser) som går ut over normal arbeidstid. Og så har jeg kalenderen min synkronisert mot telefonen. Vi har også en aktivitetskalender hvor vi skriver over alt som står i ungenes månedsplan. Men jeg har bare to barnehagebarn, da.
![]() |
|
|