Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor handle julekort med plass til flere bilder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-08, 10:16   #41
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor handle julekort med plass til flere bilder?

--------

Sist redigert av Amelie : 08-12-08 kl 10:48.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 11:01   #42
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sånn ble det. Mini-mini-versjon.

Gammel 12-12-08, 14:43   #43
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal aldri bruke nfoto igjen i alle fall. Nå har de morgendagen på seg for at de skal dukke opp i postkassen min, og er det ikke der da det jeg har bestilt så kan de bare hade så godt. For det første ble det sendt fra dem senere enn lovet, og nå har det tatt alt for lang tid i posten i forhold til posten sine garantier, og da viser det seg at nfoto har bare sendt hele sulamitten som vanlig A-post uten noen sporing eller forsikring. Når jeg bestiller varer for over 1000 kroner, og i tillegg betaler ca. 100 kroner i frakt, så forventer jeg i alle fall at de sender pakka med sporingsnummer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:40   #44
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

...og jeg var ikke 100 % fornøyd med Optimalprint heller...

Fikk julekortene idag.
Det var ikke fotokvalitet/fotoark, men vanlig tykt papir.
Som Kanina sa, mer kort enn foto - men jeg var likevel ikke helt forberedt og syns det gav et litt upersonlig, masseprodusert inntrykk, særlig når jeg var så "dum" og valgte ferdig tekst/hilsen på baksiden. Også syns jeg kortene var litt små. (9x13?)
Og det gikk ikke an å flytte motivet i riktig posisjon når du satte dem i malen/rammen mens du lagde kortene. Dette betydde avkutting av hode, feil plassering av fokus.

Terningkast 4. Pluss er for god pris, ganske rask levering og mange valgmuligheter (maler).

www.vistaprint.no som jeg brukte i fjor - også terningkast 4.
Det var blanke fine kort, med veldig fine og annerledes maler, men bildene ble litt for kornete etter min smak.

Gammel 15-12-08, 09:32   #45
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg bestilte på Telenor Sikker Lagring til 1 kr pr bilde med konvolutt.
Var spent på kvaliteten men dei var kjempefine, veldig fornøyd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.