|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Favoritt-radiostasjon | |||
| P1 |
|
17 | 11,41% |
| P2 |
|
23 | 15,44% |
| P3 |
|
36 | 24,16% |
| P4 |
|
37 | 24,83% |
| Radio Norge |
|
29 | 19,46% |
| NRJ |
|
9 | 6,04% |
| Radio1 |
|
23 | 15,44% |
| Lokalradio |
|
11 | 7,38% |
| Annen kanal/utenlandsk kanal, spesifiser gjerne |
|
14 | 9,40% |
| Varierer etter humør |
|
13 | 8,72% |
| Hører ikke på radio |
|
3 | 2,01% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg syns Radio Norge er bra.
|
|
|
|
#2 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg er P4 lytter
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01 Sist redigert av Tussilago : 10-11-08 kl 10:07. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg er fjortis. Jeg hører fremdeles nesten bare på P3.
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?
|
|
|
#6 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg hører mye på radio. Det går i P2 stort sett. Radioselskapet, Språkteigen, Verdibørsen, Ordrfront, Hallo i uken, Ukeslutt...
|
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?P2 og P3.
|
|
|
#8 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?På jobben blir det stort sett bare Radio Norge.
|
|
|
#10 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg lytter som oftest bare når jeg kjører bil, og på vei til og fra jobb blir det P1, for den virker i tunnellen.
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Hører kun radio i bilden. Da er det P3, P2, Radio Norge og lokalradio, litt P4. Er manisk zapper (heter vel ikke det på radio, da) og er det ikke bra program/musikk på kanalen jeg lytter til, skifter jeg veldig kjapt og ofte.
|
|
|
#12 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Hører mest på P2 og Alltid nyheter, særlig om kvelden når det er BBC World-sendinger.
|
|
|
#14 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?På fredager mellom 10 og 12 er jeg fan av P4. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg liker best å høre på 1FM om morgenen, det er en lokal radiokanal. Ellers hører jeg mest på P3. |
|
|
|
#16 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Her er det bare p1 og p2. Det er helst mannen som bestemmer, han er radioman.
|
|
![]() |
|
|