|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Fisher-Price laptop for barnAbefaler vertøy som ikke er plæstikk. Her har E hatt to skrin (ting forsinner litt når man arbeider ute) og det er nok på tide at H får også :noterer på ønskeliste:
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Fisher-Price laptop for barnJeg ville heller ha kjøpt en sånn som denne: |
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Fisher-Price laptop for barn
For min 3åring er det for avansert, han er ikke så opptatt av pcen annet enn å se på film innimellom, og da tenker jeg en sånn fisherpricesak er greit til å starte med.
|
|
|
|
#6 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fisher-Price laptop for barnVi har også en slik, med norske bokstaver, og her er den nesten ikke brukt. Det kan skyldes at vi ikke har vært flinke å sette oss ned sammen med ham, og derfor skjønner han ikke helt poenget. Gutten vår er snart 4 og mest interessert i biler, sjørøvere og båter. Bokstaver har jeg ikke stresset med enda, burde jeg det?
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fisher-Price laptop for barnKassaapparat er morsomt. Men jeg ville nok ha kjøpt en annen type. Gjerne ett med kalkulator. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Fisher-Price laptop for barnStorebror fikk denne i fjor til jul. Stor suksess, og han lærte seg bokstavene på under en uke. Jeg er imidlertid litt pirkete og skulle ønske den lyderte bokstavene. Altså lyden "j" i stedet for "jådd", lyden "f" i stedet for "eff" etc. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fisher-Price laptop for barnPoden fikk den til 3-årsdagen sin nå nettopp (FP Laughtopen). Han hadde såvidt begynt å intr. seg for bokstaver da han fikk den, og på kun kort tid lærte han seg å kjenne igjen alle de store bokstavene, og etter hvert de små også. Nå går han rundt og sier "oi, der er min bokstav jo, der er din bokstav mamma, og der er bestemor sin", når han ser ord rundtomkring, på skilt eller på tranflaska ol. Anbefales!
|
|
|
#12 |
|
I farta!!
|
Heilt einig. Me har Fisher Price huset og storebror seier ofte "jådd" når han remser opp alfabetet pga at det blir sagt der.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ha, ha, en gang pedagog, alltid pedagog.
|
|
|
#14 |
|
Øverst Kommanderende
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Fisher-Price laptop for barnVi har den med norske alfabetet.
|
|
|
|
#16 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Jeg synes hun er litt for liten til å sitte ved en pc, hun er jo ikke mer enn 3,5, men mulig jeg er litt gammeldags der |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Storebror er kjempeflink til å bruke pc'en. Han bruker den til spill og til å skrive bokstaver på.
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Enig med Bauche i at det er da ikke noe "verre" å bruke tid på å sitte ved en PC og spille, enn å bruke tid på en "leke-PC".
|
|
|
#19 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Jobber til daglig i bhg så lyder er ingen problem |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Vi har gammel laptop som seksåringen har. Treåringen får bruke PC, men kun dersom vi sitter ved siden av. Skal han sitte med PC alene blir det bare til at han roter seg vekk i alt mulig. Han liker nemlig å trykke på alle knappene. Med en lekedings slipper vi å sitte ved siden av ham og slipper å stadig finne fram nye ting for ham på nettet. Han er ikke av den tålmodige typen. |
|
|
|
![]() |
|
|