|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handler du juleprodukter før desember?I helga handlet jeg
![]() spiste julemarsipan i oktober ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: Handler du juleprodukter før desember?
Kjøpte hvitt Lambi i dag, men det er vel siste pakken før vi går løs på juleversjonen.
|
|
|
#4 |
|
superbruker
|
Sv: Handler du juleprodukter før desember?Handler ikke juleprodukter for tidlig
|
|
|
#5 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Handler du juleprodukter før desember?Jeg handler i øst og vest uten å tenke på datoen. Mannen er litt mer striks, men hittil har jeg ikke brydd meg så veldig.
- 06 og 07 - Sist redigert av jolie : 28-11-06 kl 16:33. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Handler du juleprodukter før desember?Nei, jeg handler ikke noe juleprodukter før desember. Julegaver derimot er jeg snart ferdig med. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Handler du juleprodukter før desember?Jeg syns det er påfallende at "alle" (nå tenker jeg ikke her, jeg har ikke lest diskusjonen) sier at de ikke vil ha juleprodukter før adventen, men det er jo åpenbart at det ikke ville blitt solgt om det ikke var et betydelig marked!
|
|
|
#8 |
|
Sær og kresen
Jojo, men det blir høna-eller-egget-problematikk - dette markedet skapes vel i utgangspunktet av handelsstanden.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Nuvel. Hvis folk virkelig mislikte at disse tingene kom i butikkene så hadde de vel latt være å kjøpe!
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
Jo, hvis man virkelig misliker det sterkt nok, men det er nok mange som synes det er praktisk og greit, når tilbudet først er der.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Men hvis folk syns det er praktisk og greit så er det vel ikke noe problem, da? Jeg får bare en følelse av at dette er en litt konstruert debatt som media skaper hvert eneste år. Så kan folk huffe og offe litt. Og kjøpe seg litt julemarsipan etterpå. Pose og sekk.
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Handler du juleprodukter før desember?Jeg synes oktober er i tidligste laget. Men jeg merker jo at jeg faller for fristelsen og slenger gjerne en pose med julemarsipan i handlevogna mens jeg er i farta. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
er her
|
Sv: Handler du juleprodukter før desember?Nei jeg handler ikke juleprodukter før i desember en gang.
|
|
|
|
#14 |
|
Tankefull
|
Sv: Handler du juleprodukter før desember?Julepynt har jeg forresten handlet litt av. Var på IKEA sist uke og da fikk jeg rasket med meg litt av restene som var igjen der. Trodde jeg var tidlig ute jeg, men nesten alt var borte jo.
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Handler du juleprodukter før desember?Jeg gikk rett i fella og kjøpte en kakemann for lenge siden, og attpåtil smakte den ikke godt.
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Handler du juleprodukter før desember?Liker å tro at jeg er prinsipielt imot juleting før 1.des, men jeg klarer ikke for alt i verden å motstå marsipan. Det går i 2-3 uker etter at den har kommet i butikken så sprekker jeg. Julenisser, engler, juletrepynt ol kjøper jeg aldri før desember. Det har hendt at jeg har handlet på salg rett etter jul da. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Handler du juleprodukter før desember?Jeg vil gjerne være nesten ferdig med julegavene i november. Minst mulig shopping og mest mulig kos i de ukene. |
|
|
|
![]() |
|
|