|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?
Haha, sånn at de får dobbel dose liksom, og så hevnprikker de tilbake og så blir dere aldri ferdig?
|
|
|
#2 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?Jeg har prikket 8 i dag. Pikker gjerne for å si takk for svar på tråder jeg lurer på noe, et godt svar og ja det jeg føler for egentlig. Og ja jeg har blitt så tøff nå at jeg rødprikker de som tigger.. men det er bare på tull da.
|
|
|
#3 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne kunne jeg bare ikke overse!
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettopp. I svunnene dager på andre forum var jo dette morsomt. Da hadde jeg megastor prikkestyrke og kunne jo holde på i en evighet. Inntil jeg ble beskyldt for trakkasering. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?Jeg prikker ikke veldig ofte eller mye. Jeg har gitt 1 i dag, jeg ga 3 i forgårs og 6 dagen før det. (Og jeg fikk 1 i går, 6 i forgårs og 4 dagen før det.)
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?Ingen. Jeg er dårlig på prikking.
|
|
|
#8 |
|
trenger lading
|
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?4 i kveld, pleier å gi noen flere de dagene jeg er inne her tror jeg. Første jeg ga på lista mi var 2.11, mens første på de jeg har fått lista fikk jeg for 2 mnd siden...
|
|
|
|
#9 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?I dag har jeg gitt to prikker. Det er litt under snittet, tror jeg. Enten er jeg litt slakk i dag, eller så er det ikke så mange prickworthy innlegg denne fredagen.
|
|
|
|
#10 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?I dag har jeg prikket to, i går prikket jeg 12. Kan være for at jeg var hjemme hele alene hele dagen med PC'n.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?Ingen, har ikke fått noen heller. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?Det ble bare fem i går. Det varierer, noen dager prikker jeg mye og andre dager prikker jeg lite. Fem er nok midt i mellom.
|
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?Når vi nå er inne på prikker. Hvor mange kan man prikke hver dag? Hvor mange må man prikke innimellom før man kan prikke samme person igjen?
|
|
|
|
#17 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Vet ikke om det er noen begrensninger for hvor mange prikker du kan gi pr. dag. Tror du må prikke rundt ti før du kan prikke samme person igjen.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange har du prikket i dag?6, jeg prikker innlegg jeg er veldig enig med, informative innlegg, godt skrevne innlegg, er svak for gode poeng og morsomme innlegg, og ofte for å gi en kort beskjed istedet for pm eller fordi jeg ikke gidder å svare i tråden etc.:lat: |
|
|
|
![]() |
|
|