Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

The julekalender!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 09:58   #1
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: The julekalender!

Klask your lår!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 11:26   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klaske støvel klaske lår *tutledudidei* GLEDER MEG!!!!

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 11:45   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kolliderer med Drømmehagen, men det plager meg lite.

Jeg syntes det var ganske morsomt da jeg var 18, men sist gang det gikk syntes jeg ikke det var like rasende festlig lenger.

Vi så ikke på Jul i Blåfjell sist gang det gikk, så jeg er veldig spent på hvordan det er.

Gammel 27-11-08, 09:19   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 11:40   #5
Gregster
Nybegynner

Gregster sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Gregster har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg gleder meg til å se julekalender i år sammen med sønnen min-- hadde lagt opp det til ifjor, men Barnas SuperShow var (for å si det pent) en skuffelse...

Gregster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 12:21   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gregster, her.

Jeg gleder meg til å se julekalender i år sammen med sønnen min-- hadde lagt opp det til ifjor, men Barnas SuperShow var (for å si det pent) en skuffelse...

Men dette er ikke bare hvilken som helst julekalender, men The Julekalender. Jeg er ingen fan av serien, men ser jo at den skapte grunnlaget for konseptet julekalendere for voksne. Ingen "Nissene på låven" hadde ikke "The Julekalender" banet veien, for eksempel.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 12:26   #7
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men dette er ikke bare hvilken som helst julekalender, men The Julekalender. Jeg er ingen fan av serien, men ser jo at den skapte grunnlaget for konseptet julekalendere for voksne. Ingen "Nissene på låven" hadde ikke "The Julekalender" banet veien, for eksempel.

Og ingen Julefergå heller. Så kan man selv finne ut om man synes det var verdt det.

Gammel 27-11-08, 12:28   #8
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Og ingen Julefergå heller. Så kan man selv finne ut om man synes det var verdt det.

Just what I should till to say!

Blir vel litt snikkikking om datteren tillater det. Hun er også stor fan av Makkapakka.

Gammel 27-11-08, 11:41   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg, den er så ille at den er bra! "dingdingdingdingdingdingding"

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 12:31   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Makkapakka kan vel sidestilles med Nåssaen?

Gammel 27-11-08, 12:47   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her ser vi ikke Drømmehagen, men Playhouse.
Storebror vil kanskje se The julekalender, men lillebror vil vel mest sannsynlig synes den er skummel. Selv har jeg vel sett den i flere omganger og klarer meg absolutt en advent uten!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 20:12   #12
Eraks
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2008
Eraks er litt kul
Standard

Lillegutt på 4 vil nok synes at the julekalender er litt skummel. Men må nok sniktitte litt allikevel.,... hehe,.. bob bob.....

Eraks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 21:05   #13
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Gleeeder meg!!

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 21:49   #14
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror også at størstemann i huset kommer til å like denne

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 22:03   #15
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

De sender vel såpass tidlig fordi det er en del av den yngre garde som finner denne morsom og? :vetikke.
Men jeg synes de kunne sendt den etter barne tv.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

PVR-boks løser de fleste problemer ang. sendetid.

Jeg er glad i PVR-boksen vår!

Husker det fra 1994/1995, ble mektig lei av "bob, bob, bob". Blir nok til at jeg blir å se på det siden mannen gleder seg.

Gammel 27-11-08, 22:06   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dør litt på meg av forklaringen til Ulvefar.

Gammel 04-12-08, 14:03   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke sett enda. Kjenner jeg klarer meg fint uten.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 14:11   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg benket meg i sofaen til den første episoden, men det var ikke helt som jeg husker det. Litt kjedeligere på en måte.

Gammel 08-12-08, 23:07   #19
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

En liten titt på støvedansklippet gjorde meg som ventet bare flau. Selv om jeg var blodfan i -94.

Gammel 08-12-08, 23:45   #20
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har foreslått for Storebror at jeg skal begynne å snakke med skingrende stemme slik som Gjertrud. Og samtidig legge om til trøndersk.

Men han ville ikke at jeg skulle hente ham på SFO og skolen hvis jeg snakket slik.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.