Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg skal aldri klage på spysyke barn mer!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 15:59   #1
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal aldri klage på spysyke barn mer!

@Fargo:

Jeg opplevde to med det på én gang, det holdt leeeenge.
Den ene gangen var jeg også syk.
Herlig!
Jeg på do med bøtte mellom bena, ungene med ei bøtte på deling rett foran meg, på kne. 6-åringen måtta ha på bleie lik 3-åringen. Det kom begge veier på alle tre.
Og 9?

Gammel 26-11-08, 16:03   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Det høres jo skikkelig trasig ut. Håper hun selv greier å holde seg på beina, tror hun trenger det.

Elleve barn (og det tolvte i magen) er veldig mange og vekker sikkert stor oppmerksomhet. Syns likevel folk må få bli respektert for det antall barn de ønsker/har, enten det er et barn eller tolv. Man trenger vel heller ikke tilhøre Smiths Venner om man har så mange barn :forvirret: Var det ikke nettopp tråder her inne om at de som ønsket bare et barn, ville bli respektert for det og likedan en tråd for de med mange barn, som mente de burde bli respektert for det. Kanskje litt på linjen dette, men jeg reagerte faktisk litt på "de morsomme bemerkningene" her. huh: Godt å få sagt det.

Gammel 26-11-08, 18:44   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nå er 10 av 11 syke. De har tre toaletter og har tatt i bruk det som er av isbokser, vaskebøtter og diverse.
Jeg tenkte å tilby meg å handle for dem i kveld, og sette varene på trappa. Hun hadde skiftet på 10 senger i natt.

Gammel 26-11-08, 18:48   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Elleve barn (og det tolvte i magen) er veldig mange og vekker sikkert stor oppmerksomhet. Syns likevel folk må få bli respektert for det antall barn de ønsker/har, enten det er et barn eller tolv. Man trenger vel heller ikke tilhøre Smiths Venner om man har så mange barn :forvirret: .

Du skjønte ikke at kommmentaren om smithsomme venner var morsom? Nei?

Jeg finner ikkke en eneste kommmentar her inne som dømmer verken folk med mange barn eller barn som kaster opp.

Gammel 26-11-08, 22:58   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Du skjønte ikke at kommmentaren om smithsomme venner var morsom? Nei?

Jeg finner ikkke en eneste kommmentar her inne som dømmer verken folk med mange barn eller barn som kaster opp.

Nei, egentlig ikke. Mulig det er bare jeg som har dårlig humor

Gammel 26-11-08, 20:54   #6
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Arme menneske(r).
Jeg føler jeg har rett til å klage når en eller begge ungene er syke, men jeg klarer ikke engang å forestille meg hvordan det må være med ni barn som er spysyke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.