Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 22:49   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

(Kilde:
(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)
)

Takk skal du f**n meg ha! "Oro Jaska, Beana", dudu-dudu-du, "Oro Jaska, Beana"! : også :

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 23:33   #2
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

(Kilde:

(Kilde:
(Kilde:

)
)
)

Her er en kopi: (flere enn meg som får sanger på hjernen )

http://video.google.com/videoplay?do...80622366&hl=en

Og så litt Kometkameratene og Drømmehagen da gitt!:
(Hinkel Pinkel )
http://video.google.com/videoplay?do...56664813343247

Gammel 26-11-08, 20:52   #3
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

M-I-dobbelK-E M og U og S

Jeg blir gaaaaaal!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:03   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maiden: den synger jeg også på!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:05   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Maiden: den synger jeg også på!

Liten får dånedimp når den kommer på, han hopper opp og ned og gauler: "Overraska bena!!!"

Gammel 26-11-08, 21:29   #6
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Ja hva er det med den egentlig? Er det melodien som er uhorvelig vanskelig å synge til eller er dama fullstendig talentløs?

Dama som synger Barbapapa-introen må være fullstendig talentløs, ja. Første gangen jeg hørte den, trodde jeg det var en fleip.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 22:45   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

http://www.funlol.com/1285/Most_Annoying_Song!.html

Gammel 26-11-08, 21:53   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har lyd jeg ja.

Gammel 26-11-08, 21:56   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Har lyd jeg ja.

... og jeg har lyd på andre sider ...

... og der var plutselig lyden tilbake igjen!
*midlertidig døv*

Gammel 26-11-08, 22:49   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Er det ikke samisk da??

Gammel 26-11-08, 22:58   #11
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Rupert Bjørn.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 23:00   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Rupert Bjørn.

"Rupeeert, Rupeeert, Rupeeert Bjørn ..."

Gammel 27-11-08, 07:43   #13
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Rupert Bjørn.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

"Rupeeert, Rupeeert, Rupeeert Bjørn ..."

07.30 begynner marerittet.

Gammel 14-01-09, 20:45   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

mann har funnet en ny sang til snoopy. å jeg blir gal

Gammel 15-01-09, 01:37   #15
Matir
Aktiv

Medlem siden: Nov 2008
Matir er litt kul
Standard

"Har dere mer potetgull? Neei det har vi ikke"
"I`m a barbie girl"

Matir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 22:46   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, i natt har jeg ligget og nynnet på "Hei, hei, her er Jojo Sirkus ...Jojo, Jojo Sirkus" I tillegg til at jeg fikk Yade-sangen på hjernen igjen; "Yade, er for folk som liker sjokolade!"

Gammel 28-11-08, 23:36   #17
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her går det i "Mekke Mikkel..."

Gammel 14-01-09, 21:00   #18
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det begynner og bli noen måneder siden jeg startet denne tråden, og jeg går fortsatt rundt med Kartet-sangen på hjernen.

Gammel 16-01-09, 01:54   #19
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Det begynner og bli noen måneder siden jeg startet denne tråden, og jeg går fortsatt rundt med Kartet-sangen på hjernen.

Hvis det kan være noen trøst, så hadde jeg forbausende nok greid å overhøre/fortrenge den sangen - helt til jeg ble gjort oppmerksom på den i denne tråden. Nå traller jeg i kor med deg.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 21:13   #20
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ja, hehe. Kanskje litt på siden, men "din tanke er fri" setter seg stadig fast hos meg, hver gang jeg åpner religionsboka, åpnes den på akkurat den sangen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.