|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tips om viseplater til barn?Vi har Kvirre Virre Vitt, Teo, og jeg er enig i at den kan anbefales.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tips om viseplater til barn?
Det gjør ikke noe, de fleste sangene er da i hørespillene, så vi kan plukke dem ut i iTunes, regner jeg med.
![]() |
#9 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Tips om viseplater til barn?Min barndom hadde ikke vært den samme uten Smurfene og Geir Børresen - I smurfeland. http://www.platekompaniet.no/artist.asp?id=00003083
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
Nei, på den platen jeg viser til er alle (?) sangene fra visebøkene og ikke fra hørespillene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
flisespikker
|
Ah, OK. Jeg så ikke nøye nok på den og hengte meg bare opp i at det var Karius og Baktus på.
![]() |
#13 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips om viseplater til barn?Der er vi enige
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Tips om viseplater til barn?40 spor med Lillebjørn Nilsen er super, jenta mi på tre liker godt tanta til Beate og Håvard Hedde, i tillegg er en del av barnesangene med.
![]() |
#15 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips om viseplater til barn?Jeg vil også slå et slag for Lillebjørn Nilsens Haba Haba! Jeg hadde den selv på vinyl da jeg var barn (da het den ... og Fia hadde sko). Først tenkte jeg det var det (hos meg) velkjente alt var bedre da jeg var liten-syndromet som slo inn, men etter å ha hørt en del nye barneplater (bl a Tidenes beste barneplate-serien) har jeg slått meg til ro med at det faktisk er slik.
![]() |
|
|