Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tre nøtter til Askepott

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Er Tre nøtter til Askepott en del av jula for deg?
Åja! Det blir ikke jul uten den filmen 99 71,22%
Neineinei, den er kjempedårlig :urk: 32 23,02%
Tre nøtter til hvem? 5 3,60%
Dustepåll! 3 2,16%
Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-08, 14:51   #41
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg elsker den.
Mulig den er både dårlig og teit og at fortellerstemmen er hysterisk irriterende - men jeg elsker den likefullt.
Det blir ikke jul uten!

Gammel 28-11-08, 14:58   #42
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes stemningen i filen er fin. Musikken gir julestemning hos meg. Det er julaftenformiddagsfilm, og den er koselig. Jeg behøver ikke se alt, men titter innom tv'n mens ribba klargjøres og ungene tripper forventingsfullt rundt føten på meg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 15:00   #43
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Var dere i kirken? Jeg hadde inntrykk av at det var noe alle gjorde da jeg bodde på hjemstedet ditt ...

Ja, det blir ikke jul uten kirke på formiddagen.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 15:30   #44
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Den er like dårlig, og liike kjedelig hvert år, og jeg ler og humrer av den dårlige fortelleren, og de idiotiske stemmene hans hver gang. Men det blir virkelig ikke jul uten. Julaften er ikke offisielt i gang før man hører "lalalalalalalalalala lalaa lalaa lalalaaaah" i slutten.

Gammel 28-11-08, 15:49   #45
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så forelsket i prinsen!

Men alle andre sier han er femi... Dummingene.

Gammel 28-11-08, 15:54   #46
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=13795

Hvem er du i Tre nøtter til Askepott?

Askepott
Du er selveste Askepott! Godheten selv, vakker og selvstendig! Og heldiggrisen, du kaprer drømmeprinsen!

Gammel 28-11-08, 15:56   #47
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er så forelsket i prinsen!

Men alle andre sier han er femi... Dummingene.

Gammel 28-11-08, 15:56   #48
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Ingen jul uten Så den må sees ja

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 16:28   #49
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=13795

Hvem er du i Tre nøtter til Askepott?

Askepott
Du er selveste Askepott! Godheten selv, vakker og selvstendig! Og heldiggrisen, du kaprer drømmeprinsen!

Gammel 28-11-08, 17:05   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg får helt krampe av Knut Risans dubbing her, og klarer meg best gjennom jula dersom jeg slipper å se filmen. (Det får holde at den samme skuespilleren spiller i Reisen til julestjerne litt senere på NRK.)

Jeg haater jo dubbing, men akkurat denne ekstremt dårlige dubbingen er et must i denne filmen. De kan ikke fjerne den nå etter så mange år. Jeg synes filmen er helt latterlig dårlig, men den er sjarmerende og det blir liksom ikke jul uten. Når den er på tv, da ER det jul.

Gammel 28-11-08, 17:06   #51
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Dronninga

De fleste skjønner nok det er du som egentlig styrer landet, for kongen lyder ditt minste vink. Du er en vakker kvinne, og det er ikke rart alle liker deg! Du er også en god mor, og kommer alltid med gode råd.
17.96% har falt innenfor denne kategorien.

Ha, ha.
For en test.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 17:09   #52
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er jo litt av sjarmen at den egentlig er kjempeelendig. Men, som Fibi sier, det er virkelig ikke jul før man hører lallingen på slutten.

Gammel 28-11-08, 17:48   #53
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aldri jul uten Tre nøtter til Askefjott!

Gammel 28-11-08, 17:53   #54
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg syns den er endel av jula.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 18:00   #55
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Filmen er dårlig, men den er blitt tradisjon, akkurat som Donald Duck.

Gammel 28-11-08, 18:06   #56
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har følt at det ikke blir jul uten, men ifjor innså jeg at jeg er utrolig lei den filmen.

Gammel 28-11-08, 18:31   #57
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Det hender den står på i bakgrunnen, men stort sett er det ingen som ser på den.

Det er i allefall ingen tradisjon hos oss at den må ses.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 18:43   #58
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en bakgrunnsfilm, som jeg kan utenat. Jeg tror aldri jeg har sett den i ett strekk, men jeg kan bare kaste et blikk på skjermen for å vite hvor i plottet de befinner seg. Lalalalalala. Jeg syns den er sjarmerende.

Gammel 28-11-08, 18:58   #59
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble

Dronningen
De fleste skjønner nok det er du som egentlig styrer landet, for kongen lyder ditt minste vink. Du er en vakker kvinne, og det er ikke rart alle liker deg! Du er også en god mor, og kommer alltid med gode råd.

But of course

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 18:59   #60
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble Rozarka. Uglen. Det sto masse sympatisk om meg som person, enda jeg synes jeg valgte rimelig usympatiske alternativer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.