Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify – gratis musikk streamet til PC/Mac

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-09, 22:54   #41
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/Mac

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 01:37   #42
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/Mac

Ja, det er virkelig genialt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 19:13   #43
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Takk for link, Urt. I'm in!

Gammel 10-02-09, 19:58   #44
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åå, alle er brukt! Selv de nyeste virker det som.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 20:01   #45
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Du må vera kjapp. Men ettersom eg såg, blir det lagt ut fleire sett med koder i løpet av dagen.

Gammel 10-02-09, 20:04   #46
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Neida, jeg fikk nettopp laget meg en konto med passord fra den siste listen.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 20:05   #47
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah! Googlekunnskapene ble testet, og her kan du skrive inn mailen din og få tilsendt invite! http://lakka.se/index.php?p=spot

Jeg har Spotify.

minibolle mai 2012
Gammel 10-02-09, 20:11   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk akkurat en, kokosbolle!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 20:31   #49
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh, hvor finner man musikken? Jeg er rimelig grønn på dette. Jeg dro spotify-dingsen over i applications, og så skjedde det liksom ikke mer.

Gammel 10-02-09, 20:32   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Da går du i applications og åpner programmet.

minibolle mai 2012
Gammel 10-02-09, 20:44   #51
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Da går du i applications og åpner programmet.

Ah, fikk det til nå. Gøy! Er det fare for virus og sånt skit på macen? Det fikk jeg nemlig når jeg prøvde meg på limewire en gang i tiden.

Gammel 10-02-09, 20:44   #52
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Kaaanskje kommer kongen! :synger:

Gammel 10-02-09, 20:54   #53
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ah, fikk det til nå. Gøy! Er det fare for virus og sånt skit på macen? Det fikk jeg nemlig når jeg prøvde meg på limewire en gang i tiden.

Neineinei! Dette er ikke fildeling eller noe som helst som lukter ulovlig. Du streamer sanger til Mac'en din, helt lovlig.

Gammel 10-02-09, 22:12   #54
Kneazle
Passiv

Standard

I'm in! HP, jeg elsker deg!

Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 22:13   #55
Kneazle
Passiv

Standard

Å, ja: Etterpå fant jeg denne siden, som deler ut invites: http://spotify.mikromann.net/

Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 22:41   #56
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Å dette var perfekt. Sitter nå og koser meg med musikk på laptopen jeg også. Noen som vet om jeg kan få overført/lastet musikken over på iPoden herfra? Eller det er vel kanskje ikke lov det?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 10:31   #57
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Å dette var perfekt. Sitter nå og koser meg med musikk på laptopen jeg også. Noen som vet om jeg kan få overført/lastet musikken over på iPoden herfra? Eller det er vel kanskje ikke lov det?

Det er ikke lov nei. Mulig denne her kan gjøre det:

http://www.wmrecorder.com/

Gammel 11-02-09, 10:55   #58
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Hvor ser man om man har invites å dele bort? (Regner ikke med at jeg har det, men.)

minibolle mai 2012
Gammel 11-02-09, 11:00   #59
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slettet

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 11:02   #60
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hvor ser man om man har invites å dele bort? (Regner ikke med at jeg har det, men.)

Sakset fra diskusjon.no:
Hvis dere lurer på hvordan man finner ut hvor mange invites man har, så finner man det enda enklere ved å starte spotify. Da kommer det en blå linje øverst der det står hvor mange invites du har.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.