Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Stresser desember deg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-08, 17:31   #1
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Ja, det blir litt i skapfyllkategorien.

Nå hadde jeg ikke lest hele tråden, og "skapfyll" kan vel være så mye. Så for meg svigerforeldre som sitter og drikker i skjul.

Gammel 02-12-08, 20:46   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hasselnøtt: svigermor ønsket seg sengetøy så det blir det til de. I bomullssateng.
Men mine foreldre er vanskelige! Spesielt min fag (og bror).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:05   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes sengesett og bøker er kjekke ting å få jeg.

For meg er skapfyll sånn unødvendige pynteting og slike ting.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:28   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes sengesett og bøker er kjekke ting å få jeg.

For meg er skapfyll sånn unødvendige pynteting og slike ting.

Men det betyr kanskje at du ikke kjøper sengesett og bøker i bøtter og spann selv? (Bøker er forresten en veldig god gave, der er gjerne problemet at min lesehestfamilie på begge sider alltid ligger et hestehode forran meg. )

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:08   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste som stresser meg i desember er eksamen. Ellers er det bare kos. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk gjør jula til stress og slit.

Vi er godt innforstått med våre begrensninger, og har lagt forventningsnivået deretter.

Gammel 02-12-08, 21:23   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg stresser ikke. Vi skal uansett reise bort i jula.

Gammel 02-12-08, 21:29   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper i grunn mange bøker. Og har i grunn nok sengesett. Men jeg synes også det er kjekt å få nytt likevel. For det trengs jo å byttes ut det og (sengesettet).
Bøker er litt vanskelig, med tanke på at de kan ha den fra før. Men man kan kanskje be om en byttelappe?

Gammel 02-12-08, 21:55   #8
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Og har i grunn nok sengesett. Men jeg synes også det er kjekt å få nytt likevel. For det trengs jo å byttes ut det og (sengesettet).

Gjør det det? Jeg har kjørt på de samme 5-6 settene i mange, mange år uten å bytte ut noen ting. De blir jo bare bedre og bedre.

Gammel 02-12-08, 21:58   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjør det det? Jeg har kjørt på de samme 5-6 settene i mange, mange år uten å bytte ut noen ting. De blir jo bare bedre og bedre.

...helt til de revner og mannen påstår at de må kastes. Jeg hater å ta i bruk nye sengesett, og er nesten på gråten over at de første sengesettene vi kjøpte sammen (billigste type på Jysk) i 1995 må avhendes.

Ja visst lar jeg meg stresse av desember.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:16   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

...helt til de revner og mannen påstår at de må kastes.

Jeg syr dem igjen så lenge de revner i sømmen.

Gammel 02-12-08, 22:00   #11
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp!

Aller, aller best er de faktisk gangen før de revner når du tar dem av dyna.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:31   #12
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Det eneste jeg er stressa over, er at Desember går så utrolig fort og jeg skal begynne å jobbe igjen i januar

iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:34   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Det eneste jeg er stressa over, er at Desember går så utrolig fort og jeg skal begynne å jobbe igjen i januar

Det skulle jeg og. Men jeg fikk utsatt permisjonen min til ut januar. Kjenner at det føles godt nå.

Gammel 04-12-08, 11:18   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At desember er ei stressande periode å kombinere jobb og studier er sjølvsagt ei heilt anna sak..

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:38   #15
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Samme her....

Gammel 02-12-08, 21:36   #16
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vasker,baker,pakker gaver,lager gaver, lager adventskalender,stryker duker og gardiner ute i snøen med ungene,og elsker det. Dette er ikke stress for meg,men kos. Og ja jeg hadde også glatt kunne droppe en gåtur for og vaske. Jeg kunne vasket huset 10 ganger,fremfor og gå en tur....

Gammel 02-12-08, 21:42   #17
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Både ja og nei. I år er jeg rekordtidlig ferdig (iallefall nesten) med julegavene, og det er litt deilig. Har heldigvis fått mast meg to feriedager 22. og 23. desember - og det er godt! Skal jobbe en dag i mellomjula da, men det er greit. Må vel få bakt litt sammen med ungene, og en del selv, men det er bare kjekt. Vaskingen stresser jeg ikke så mye med . Det blir nok jul med en vanlig helgevask også.

Gammel 02-12-08, 21:44   #18
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mamma stresser. Hun er ikke tilsnakkendes om dagen.
Jeg slapper av. Vasker ikke mer enn ellers. Koser meg med barn, musikk, baking osv.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:46   #19
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er drittlei desember allerede.

Og nekter å bytte avatar.

Gammel 02-12-08, 22:01   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg kjøper de nok for billig.. synes de blir slitte og stygge jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.