|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Jeg er beæret! I to år og fem dager var to hen borte, og vel tilbake blir jeg beæret med første kommentar! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg følte meg hverken provosert eller truffet, Fargo, jeg bare lurte genuint på hva setningen skulle bety.
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg ble ropt på for noen minutter siden, men det var han drikkemannen på andre siden av tunet som ropte opp og lurte på om jeg hadde noe øl eller vin stående.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Hmmm.... jeg ble ropt på i går fordi jeg hadde dopapir på skoen, men ikke helt det samme vil jeg si nei. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg tror det er vanskeligere for en som er ny på forumet å se nyansene i det som oppfattes som en gjeng. For jeg kan veldig godt se at det til tider føles som om man er alene mot røkla om man havner (på "gal" side) i en opphetet diskusjon. Men etter man har vært her en stund og blir kjent med de ulike personene, så vil man finne ut at det er et mønster i ting og at det ikke er så fast etablerte gjenger her som det kan oppfattes som. Den man er lynende uenig med i en tråd er man plutselig veldig enig i i en annen.
|
|
|
#11 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Det Adrienne sa.
|
|
|
|
#13 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Ja, gjengen trer fram. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 15-12-08 kl 09:26. Årsak: å, p, nesten det samme... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Ikke så lykkelig at jeg trenger å si det samme to ganger da.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 15-12-08 kl 09:26. Årsak: Hikke, tydeligvis. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Expired
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg er i en gjeng!
|
|
|
|
#17 |
|
Expired
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Akkurat nå. *HOST*
|
|
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Line*, Kirsebær og meg, det er en ny konstellasjon, tror jeg.
|
|
|
#20 |
|
Hertuginne
|
Så lykkelig at du hikker?
|
![]() |
| Emneord |