|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskake
|
|
|
#42 |
|
Yes, we can!!
|
Når noen hører det, i hvert fall.
|
|
|
#43 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
flisespikker
|
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeDet mest (/eneste) interessante ved saken var egentlig at vi snakket såvidt om den ved middagsbordet, og slikt gjør man jo ikke ustraffet med en seksåring tilstede. "Hvem er det dere snakker om som ikke fikk bursdagskake?" Eh, jo, nå skal du høre her, vennen min.
|
|
|
#45 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeOg vinneren av Trashiest parents award går til The Campells. Grattis. Flotte navnevalg, skjønner ikke hvofor i all verden folk reagerer på dem :roll:
|
|
|
|
#46 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskake"Kan ikke skjønne hva folk reagerer sånn på." |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeWhite trash
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Her er kortversjonen for barn: Det er som om noen skulle kalt barnet sitt Voldemort eller Tom Venster. (For større barn - Sauron) |
|
|
|
#49 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeStakkars barn! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
flisespikker
|
Poden har ikke lest Harry Potter enda, men jeg kunne jo sagt Darth Vader, da.
|
|
|
#53 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeFor ei tid tilbake var det ei mor som var oppgitt over all negativ oppmerksomhet ho fekk pga. namna ho hadde gitt sønnene sine, Adolf og Rudolf. Kva forventar du egentleg når du gir barna sånne namn? Rudolf kunne muligens vore gangbart åleine, men saman med Adolf blir det sært. Adolf er sært åkkesom liksom
|
|
|
#54 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#56 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#57 |
|
Med & uten trylleformel.
|
|
|
|
|
#58 |
|
Tøff
|
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeJeg synes det mest sjokkerende ved hele saken er all oppmerksomheten den har fått.
|
|
|
#59 |
|
*_*
|
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeJeg vurderer sterkt om jeg rett og slett tror at dette er et pressestunt ala noe The Yes Men kunne funnet på? Kan egentlig ikke skjønne at tre barn i en familie bærer tydelig nazi-refererende navn uten at det har kommet frem før? Alle saker jeg har lest om dette refererer til AP, og det kan jo tenkes at nyhetsbyrået rett og slett har blitt lurt også har pressen verden over bitt på saken, uten at noen har tatt seg bryet med å sjekke om dette faktisk er sant? Hvis så er tilfelle skal jeg le meg fillete.
|
|
![]() |
|
|