|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Jobber du julaften? | |||
Ja, hvert år |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 3,67% |
Ja, noen ganger |
33 | 30,28% |
Nei, aldri |
70 | 64,22% |
Dustepåll! |
2 | 1,83% |
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Jeg avspaserer som regel lille julaften. På min arbeidsplass er det fri julaften og hele romjula, påsken og alle inneklemte dager. :elsker den sjappa: |
![]() |
![]() |
#42 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei vi har tilfeldigvis yrker der vi ikke jobber da, men er vant med at moren min jobbet julaften. Da jeg var yngre kunne det være nattevakt, men senere i administrativ stilling sluttet hun i 12 tida på dagen. Det funket greit det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Vi reiser alltid til familie i julen, så jeg jobber ikke på julaften, og veldig sjelden i romjulen også.
![]() |
#47 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Det hender jeg jobber fra 8-12, ja.
![]() |
#48 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Vi bruker å reise bort, så jeg har stort sett bestandig fri hele julen. I år skal vi være hjemme hos oss, men jeg er i permisjon så ingen jobb.
![]() |
#49 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei, på min nåværende arbeidsplass er det ingen som jobber julaften.
![]() |
#50 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Jeg jobber som lærer, så jeg jobber ikke i det hele tatt i julen. Uansett er jeg i barselpermisjon denne julen. Når julen er plassert sånn i uken som den er nå får ikke mannen gjort noe særlig de få dagene det er vanlige dager (ikke helg eller røde dager), så han tar seg fri omtrent fra mandag, tror jeg.
![]() |
#51 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Skulle egentlig ha nattevakt i år, natt til 1. juledag, men her sitter jeg med en brukket ankel og blomstrer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei, vi har stengt på julaften og nyttårsaften. Fram til nå har jeg også alltid hatt fri i romjula, men jeg tror at jeg til neste år skal jobbe. I år har jeg ferie hele desember.
![]() |
#53 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Før ungene kom så jobbet jeg ofte på julafter ja. Det var ekstra koselig å jobbe da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Ja, har jobbet hvert år. Enten fra 0730-15 eller 15-2230. I år har jeg dagvakt.
![]() |
|
|