Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin-off: Jobber du på julaften?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jobber du julaften?
Ja, hvert år 4 3,67%
Ja, noen ganger 33 30,28%
Nei, aldri 70 64,22%
Dustepåll! 2 1,83%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 10:41   #41
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?

Jeg avspaserer som regel lille julaften. På min arbeidsplass er det fri julaften og hele romjula, påsken og alle inneklemte dager. :elsker den sjappa:

Men noen av oss har kunder som ikke holder stengt da - så jeg skal ha hjemmevakt hele jula. Som regel skjer det ikke all verdens, og skjer det noe så kan jeg logge på hjemmefra og fikse så det er null problem.

Har forsåvidt fire timer vakt på julaften også, så sånn set burde jeg kanskje krysset ja likevel.

Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 10:41   #42
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei vi har tilfeldigvis yrker der vi ikke jobber da, men er vant med at moren min jobbet julaften. Da jeg var yngre kunne det være nattevakt, men senere i administrativ stilling sluttet hun i 12 tida på dagen. Det funket greit det også.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 10:42   #43
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har aldri jobbet på julaften.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 11:09   #44
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Både mannen og jeg jobber i helsevesenet, men i år har vi fri begge to. Luksus!

Gammel 18-12-08, 11:09   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, om bhg har hatt åpent så, men det har ikke vært ofte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 12:45   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi reiser alltid til familie i julen, så jeg jobber ikke på julaften, og veldig sjelden i romjulen også.

Gammel 18-12-08, 12:55   #47
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender jeg jobber fra 8-12, ja.
Jeg skal det i år, men sjefen sa nettopp at jeg ikke behøvde være på kontoret.

Gammel 18-12-08, 12:56   #48
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi bruker å reise bort, så jeg har stort sett bestandig fri hele julen. I år skal vi være hjemme hos oss, men jeg er i permisjon så ingen jobb.

Mens jeg studerte så jobbet jeg ofte på juleaften (dagligvare) og det var bare hyggelig.

Gammel 18-12-08, 13:12   #49
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, på min nåværende arbeidsplass er det ingen som jobber julaften.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:57   #50
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg jobber som lærer, så jeg jobber ikke i det hele tatt i julen. Uansett er jeg i barselpermisjon denne julen. Når julen er plassert sånn i uken som den er nå får ikke mannen gjort noe særlig de få dagene det er vanlige dager (ikke helg eller røde dager), så han tar seg fri omtrent fra mandag, tror jeg.

Gammel 18-12-08, 18:20   #51
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Skulle egentlig ha nattevakt i år, natt til 1. juledag, men her sitter jeg med en brukket ankel og blomstrer...

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:25   #52
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, vi har stengt på julaften og nyttårsaften. Fram til nå har jeg også alltid hatt fri i romjula, men jeg tror at jeg til neste år skal jobbe. I år har jeg ferie hele desember.

Gammel 18-12-08, 22:10   #53
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Før ungene kom så jobbet jeg ofte på julafter ja. Det var ekstra koselig å jobbe da.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 22:42   #54
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Ja, har jobbet hvert år. Enten fra 0730-15 eller 15-2230. I år har jeg dagvakt.
Men har ikke julaften hjemme og heller ingen egne barn ennå. Da vil jeg nok prioritere litt annerledes.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.