|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg er ikke så interessert i jul så her er det mannen som ønsker seg juletre og julelys og slike ting, så det må han ordne selv. Jeg kjøper julegaver til mine, han kjøper til sine. Julekort er det ingen av oss som er interessert i å skrive, så det gjør vi ikke. Det går hver sin gang i julen på hvem som lager maten. Julevasken er det vaskehjelpen som gjør og vi handler inn mat sammen, stort sett.
![]() |
#42 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?
![]() |
#43 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Vi gjør noen ting sammen og deler på noen ting. Julekaker er det typisk jeg som baker og han som spiser. Jeg prøvde meg på å trumfe igjennom juletrepynting på mitt vis, men det gikk ikke så bra. Tenk, mannen hadde meninger!
![]() |
#45 |
Søt og rar
|
Veldig ofte når du skriver innlegg slår det meg at du er prototyp ortoped
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Her i huset er det bare mor og 1 barn, så det blir jeg som handler, vasker etc. Vi pynter sammen, lager pynt, baker og slikt. Veldig hyggelig.
![]() |
#48 |
Originala
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Som regel rydder mannen, mens jeg vasker (i den grad vi i det hele tatt gjør det :sjuske: ). Jeg står for det meste av gaver, julekortorganisering må jeg stå for. Handling, pynting av tre og matlaging gjør vi sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Vi deler ganske likt, som med det meste. Rydding og vasking tar vi sammen. Matlaging, baking er det stort sett jeg som tar meg av, men han rydder på kjøkkenet etterpå. Jeg inviterer og lager avtaler. Han henger opp adventsstjernen, kjøper juletre etc. Ganske likt, ja.
![]() |
![]() |
#50 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Dæven, jeg er glad jeg ikke er en sånn som vil ha kontroll over julematen selv!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Det er med jul som med alt annet.
![]() |
#53 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Åh - vi er bare så trad!
![]() |
![]() |
#54 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?I fjor gjorde jeg ikke en døyt.
![]() |
#55 |
Mother of Dragons
|
Det tror jeg ikke faktisk. Det er mange menn som er sånn, men konene deres påstår jo at det er genetisk at kvinner skal bake og pynte.
![]() |
#56 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Med en mann som jobber overtid store deler av november og hele desember (fram til idag) så faller det meste på meg ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg er mest kosekompetent her i huset, så jeg gjør mest av pynting og dilling, baking og handling.
![]() |
#58 |
Yes, we can!!
|
Du tok ikke den, altså?
![]() |
#59 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg gjør det meste selv. Toåringen er litt dårlig på å ta ansvar.
![]() |
![]() |
#60 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Mannen har ansvar for julemiddager, innkjøp og tilbreding av ribbe og sånt. Jeg kjøper gaver. Han fikser juletre, jeg pynter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|