|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: UltimatumPå en måte så vil jeg jo tro at alle som har vært igjennom et samlivsbrudd har stilt ultimatum før de tok steget å avsluttet forholdet sitt.
![]() |
#3 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: UltimatumTror ikke jeg noen gang kommer til å stille ultimatium, jeg sier heller ifra hvordan jeg må ha det. "Det røykes ikke inne her!".
![]() |
#4 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() Sv: UltimatumPå den seriøse siden, Allium og Kirsebær sier mye klokt her.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: UltimatumHvis noen i nær omgangskrets/familie utsatte barna mine for noe jeg ikke ville at de skulle utsettes for, så ville vedkommende få beskjed om å slutte umiddelbart/ikke gjenta det igjen, eller holde seg langt unna til de kom på bedre tanker. |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: UltimatumJeg stilte mannen et ultimatum for et par måneder siden. Bytt jobb, eller bytt kone. Heldigvis valgte han å få seg ny jobb. Da hadde jeg bitt tenna sammen lenge nok, og kom til den konklusjonen at enten så fikk han få seg en jobb med mer hjemmetid, eller så fikk jeg bli alenemor på ordentlig. Det er temmelig kjipt å være gift, men samtidig være like mye alene, eller kanskje mer, enn om jeg var alenemor.
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Ultimatum
Det ultimatumet har sambo fått også. Finn deg en annen jobb hvor du er litt mer hjemme, eller du kan jobbe hele tiden. Alltid. Vi har ikke bruk for deg slik du jobber nå. :kynisk: |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror nok det er et ultiamtium jeg kunne stilt og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: UltimatumJeg vil ikke under noen omstendigheter ha flere barn, så hvis mannen veldig gjerne hatt fler måtte han faktisk velge mellom meg og en evt ny dame som ville gi han fler barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: UltimatumNå har jeg takk og lov nesten aldri vært i situasjoner hvor jeg har måttet stille et ultimatum, så det blir hypotetisk her. Men utroskap, vold, nazisme/rasisme og slikt ville pent havnet i ultimatum-kategorien min, ja.
![]() |
#11 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: UltimatumJoda, har stilt ultimatum til en eks-samboer. "Slutt å drikk, få deg en jobb - ellers flytter jeg!" Og heldigvis ville han ikke det, og derfor er jeg gift med verdens fineste mann nå.
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: UltimatumHm. Temaer jeg kunne funnet på å stille ultimatum i forhold til er:
![]() |
#15 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: UltimatumNår jeg tenker meg om, så har jeg stilt et ultimatum.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: UltimatumMulige ultimatumssaker for meg ville vært: |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Ultimatum1. Jeg tillater ikke røyking inne.
![]() |
#18 |
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
![]() Sv: UltimatumJeg har ikke stilt ett ultimatum rett ut til noen, men tenkt i mitt stille sinn og så valgt å dra har jeg jo gjort
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Live and let live
|
Jeg har stilt et ultimatum en gang. Det var ikke noe kult, for selv om vedkommende valgte meg, så gikk jeg i mange år og lurte på om jeg hindret vedkommende i å gjøre noe som egentlig var viktig for ham, og var redd for at det ble gjort bak min rygg. Det var ingen god følelse, og jeg lurte mange ganger på om jeg heller burde ha tatt ansvaret selv og gått selv enn å la det være opp til ham.
![]() |
#20 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: UltimatumJeg har måttet be mannen velge mellom kona si og wow.
![]() |
|
|