|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når åpner dere julegavene?Mannen min har særkullsbarn, så vi har en julefeiring med dem på lille julaften. Da kommer også svigers.
|
|
|
#2 |
|
Tankefull
|
Sv: Når åpner dere julegavene?Åpner alle gavene etter middag.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når åpner dere julegavene?Vi har nisse som kjem på dagtid med ein pakke, resten må fint vente under treet til etter middag. Blir det for mykje (har også stor familie) let vi heller nokre pakkar ligge til neste morgon.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når åpner dere julegavene?Vi åpner alle gavene etter middagen. I år har jeg også noen gaver i julestrømpen. Vet ikke helt når vi spiser i morgen, sikkert rundt fem. Minsten er stuptrøtt rundt syv... Tror kanskje jeg skal kjøre en tur med han på dagen i morgen sånn at han får sovet en liten blund.... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når åpner dere julegavene?Vi tar hoveddelen av pakkene etter julemiddagen. Men ettersom vi har tilreisende gjester som ikke tar med seg gavene fra den andre siden av familien, velger vi å la barna åpne gavene fra noen de vi ikke skal være sammen med tidligere på dagen. Det har fungert veldig bra for oss, for erfaringen tilsier at ungene blir ganske slitne og uoppmerksomme (og utakknemlige...) utover kvelden.
|
|
![]() |
|
|