Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe Stay ups på nett?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 22:08   #41
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe Stay ups på nett?

FOF: Jeg har aldri hatt det problemet, og jeg bruker str. 48. Men stay ups til knelange skjørt er å utfordre skjebnen, synes jeg. I alle fall hvis jeg ønsker å sette meg i løpet av dagen …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:27   #42
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Men dere som bruker stayups og ikke har magre lår, hvordan ser det egentlig ut? Jeg har prøvd meg på stayups et par ganger, og får valker som henger over strømpekanten, og det ser IKKE særlig pent ut. Så hva gjør jeg galt?

Jeg sverger til strømper og hofteholder. Kanskje det er det gavekortet fra svigers skal brukes til i år. :lur: Så blir det gavepakke til Mannen også.

Du må kjøpe lange, slik at de nesten kommer opp til trusa. Hofteholdere er bra, sånn at de ikke sklir ned. Det bør jo helst ikke skje før skjørtet faller. Fint med fellesgave fra svigermor.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:07   #43
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt stay ups til skjørt som går over kneet. De jeg har er lange og jeg får dem helt opp til øverst på låret. Aldri opplevd noe synlig hud når jeg setter meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.