|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppDet har vi og.
![]() |
#42 |
Originala
|
![]() Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppVi har induksjon nå, hadde kermaisk topp tidligere. Jeg kunne fint levd uten induksjon, og hvis det står om mange tusenlapper i forskjell, hadde jeg sikkert valgt rimeligste alternativ. Det tar da uansett ikke så innmari lang tid å koke opp vann? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppHI: Denne artikkelen kan jo være interessant å lese: |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
maler
|
![]() Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppHar ikke lest hele tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Superaktiv
![]() Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppSynes denne sier mye: (er jo reklame da, men...): |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Induksjonstopp vs. keramisk topp
Blir et med, ja ...
![]() |
#47 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Revet med" skulle det stå ...!!!
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppInduksjon er genialt for de som før pleide å sjekke komfyren 10 ganger før de gikk ut.
![]() |
![]() |
#49 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppHel klart induksjon her også.
![]() |
#50 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Induksjonstopp vs. keramisk topp
Nei, hvorfor i alle dager skulle det være det?
![]() |
#51 |
Ekvilist
|
Det med kjelebytte var nok et større problem da vi kjøpte induksjon for fem-seks år siden, enn det er i dag. Jeg ser at de fleste nye gryteserier (f.eks på Ikea) nå kan brukes på induksjonstopp.
![]() |
#52 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Re: Sv: Induksjonstopp vs. keramisk topp
Jeg tenker at det er vanskeligere å komme til, med induksjonstopp har man en glatt enkel flate.
![]() |
#53 |
villende
|
![]() Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppVi har en frittstående komfyr fra Siemens, med induksjonstopp, og jeg kommer aldri til å gå tilbake til noe annet. Det er mulig at gass er like enkelt, muligens enklere, men en av de tingene som gjør at jeg ikke ville valgt gass er at man da er avhengig av å fylle på gass med jevne mellomrom. Og jeg hadde garantert gått tom midt i tilbredningen av en større middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppVanlig keramisk topp kan være slitsomt å rengjøre. Det brenner seg lett fast, og man må skrape og ordne, jeg har hatt det før så jeg husker godt det. Men induksjon kan ikke sammenlignes med det i det hele tatt, selv om det er samme materiale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Superaktiv
Det er også min erfaring, veldig enkelt å rengjøre - ingenting setter seg fast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppJa, og at gryter brukt på induksjonstopp også lot seg rengjøre med vanlig oppvaskbørste. Som sagt, jeg har ingen problemer med å få grytene rene, jeg vasker dem som regel i oppvaskmaskinen uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|