|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Induksjonstopp vs. keramisk topp
"Revet med" skulle det stå ...!!!
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppInduksjon er genialt for de som før pleide å sjekke komfyren 10 ganger før de gikk ut.
|
|
|
|
#3 |
|
villende
|
Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppVi har en frittstående komfyr fra Siemens, med induksjonstopp, og jeg kommer aldri til å gå tilbake til noe annet. Det er mulig at gass er like enkelt, muligens enklere, men en av de tingene som gjør at jeg ikke ville valgt gass er at man da er avhengig av å fylle på gass med jevne mellomrom. Og jeg hadde garantert gått tom midt i tilbredningen av en større middag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppJa, og at gryter brukt på induksjonstopp også lot seg rengjøre med vanlig oppvaskbørste. Som sagt, jeg har ingen problemer med å få grytene rene, jeg vasker dem som regel i oppvaskmaskinen uansett. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Induksjonstopp vs. keramisk toppVanlig keramisk topp kan være slitsomt å rengjøre. Det brenner seg lett fast, og man må skrape og ordne, jeg har hatt det før så jeg husker godt det. Men induksjon kan ikke sammenlignes med det i det hele tatt, selv om det er samme materiale. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Induksjonstopp vs. keramisk topp
Det er også min erfaring, veldig enkelt å rengjøre - ingenting setter seg fast. |
|
|
|
![]() |
|
|