|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?
Hehe, dame t-skjorter? De har jeg ikke sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg er ikke så veldig gjennomført. Går i joggis den ene dagen, kjole en annen. Tar på det jeg føler for der og da, men skulle ønske jeg var litt mer gjennomført. Er ikke sånn kjempe oppdatert på hva som er in
![]() |
#44 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I kveld er jeg av en eller annen grunn lett å be
Nooria Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008. Sist redigert av Nooria : 30-12-08 kl 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Har 3 bukser og 4 gensere som går på rundgang... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg er nok mere fastlåst på farger enn stil
![]() |
#49 |
Pauset
|
Merchandise-skjorter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Det sier kanskje litt, da en sykepleier på et av landets sykehus en gang skulle beskrive meg overfor en annen sykepleier, slik at hun kunne kjenne meg og gi meg en beskjed ga følgende beskrivelse: Hun er lav, og går kledd i svart. Har nesten alltid kjole/skjørt eller tunika - eier knapt ei bukse, og de jeg eier bruker jeg så og si aldri.
![]() |
#51 |
Pauset
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Men alle dere som sverger til svart: Jeg føler jeg kan bli veldig blek i svart, og jeg er likevel mørkere enn de fleste. Syntes dere ikke det blir litt "hardt"?? Eller er dere mulatter hele gjengen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
Merchandise-klærne er de greiene som blir solgt på konsertene, fra bodene og sånt noe. De t-skjortene jeg får er crew-skjortene. Altså er de ofte i str. XL, og blir flotte nattkjoler. De i små størrelser er fortsatt vide i livet ja, men det synes jeg er behagelig. :ikke utpreget feminin: |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Stadig underveis
Takk, den er fra Culture og har vært en favoritt ja
Jeg kler virkelig svart.
![]() |
#54 |
|
Det blir ganske hardt, men fungerer ganske greit med hår og øyne. ...og så har jeg til tider skjerf med andre farger i halsen, blå jeans og sånt noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg har mange forskjellige stiler, alt etter humøret, men felles for dem alle er at de kjøres fullt ut og med min egen personlige twist.
![]() |
![]() |
#57 |
Pauset
|
Det er det jeg gjør også. Syntes helsvart fort kan bli veldig trist og gjøre folk bleke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg elsker den svarte AC/DC hettegenseren, som synger på det siste verset, og Jokke t-skjorta, som bare blir tatt frem på stas!!
![]() |
#59 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg har vel ikke en stil som jeg gjennomfører med dødsforakt, men varierer heller litt. Akkurat nå har jeg en kropp som ikke ser fin ut i noe som helst, og da blir klesinnkjøpene deretter. Skal bare ned noen kilo først, lizzom - kan jo ikke bruke så mye penger på klær da... Resultatet er at jeg føler meg skikkelig kjedelig i klesveien ved utgangen av 2008.
![]() |
#60 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg har ikke noe bestemt stil. På jobb er det dressbukser/skjørt og pene gensere/bluser med cardigans til. Hjemme er det slimfit jeans, t-skjorter og ymse hetegensere.
![]() |
|
|