|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Det sier kanskje litt, da en sykepleier på et av landets sykehus en gang skulle beskrive meg overfor en annen sykepleier, slik at hun kunne kjenne meg og gi meg en beskjed ga følgende beskrivelse: Hun er lav, og går kledd i svart. Har nesten alltid kjole/skjørt eller tunika - eier knapt ei bukse, og de jeg eier bruker jeg så og si aldri.
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Men alle dere som sverger til svart: Jeg føler jeg kan bli veldig blek i svart, og jeg er likevel mørkere enn de fleste. Syntes dere ikke det blir litt "hardt"?? Eller er dere mulatter hele gjengen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?
Takk, den er fra Culture og har vært en favoritt ja
Jeg kler virkelig svart.
![]() |
#5 |
|
Det blir ganske hardt, men fungerer ganske greit med hår og øyne. ...og så har jeg til tider skjerf med andre farger i halsen, blå jeans og sånt noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg har mange forskjellige stiler, alt etter humøret, men felles for dem alle er at de kjøres fullt ut og med min egen personlige twist.
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
Det er det jeg gjør også. Syntes helsvart fort kan bli veldig trist og gjøre folk bleke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg elsker den svarte AC/DC hettegenseren, som synger på det siste verset, og Jokke t-skjorta, som bare blir tatt frem på stas!!
![]() |
#9 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg har vel ikke en stil som jeg gjennomfører med dødsforakt, men varierer heller litt. Akkurat nå har jeg en kropp som ikke ser fin ut i noe som helst, og da blir klesinnkjøpene deretter. Skal bare ned noen kilo først, lizzom - kan jo ikke bruke så mye penger på klær da... Resultatet er at jeg føler meg skikkelig kjedelig i klesveien ved utgangen av 2008.
![]() |
#10 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg har ikke noe bestemt stil. På jobb er det dressbukser/skjørt og pene gensere/bluser med cardigans til. Hjemme er det slimfit jeans, t-skjorter og ymse hetegensere.
![]() |
#11 |
både her og der
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg går alltid i det samme både hjemme og på jobb: svart bukse eller jeans og ensfargede (lilla eller svarte) gensere med svart cardigan e.l. over. I klesskapet mitt henger det flotte mønstrede bluser/skjorter og jeg har til og med ei grønn bukse, men ikke søren om jeg får til å gå med dem. Skjørt får jeg heller ikke til å gå med. På julebordet hadde jeg på meg svart kjole, og det føltes svært uvant. Jeg er vel en av dem som liker å gjemme meg bort i svart selv om det er meget mulig jeg ser bleik ut.
![]() |
|
|