Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva var fint i 2008?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 21:47   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var fint i 2008?

2008 har for min del vore litt Annus horribilis, men nokre småglimt merke seg ut; En opplevelsespresang til bursdagen min, ei vakker lita gave i april, et champagneglass i august, sønnen min sin skulestart og en morgen i regnvær i oktober. 2009 skal derimot bli Annus mirabilis.

Gammel 29-12-08, 21:59   #2
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

2008 er ikke et år jeg vil huske med smil om munnen, men det er om å gjøre å gripe tak i det som er fint. Enig i det.

Trekker frem mine to yngste som også ble skoleunger denne høsten. Det har gått veldig fint og jeg har fått "store" unger. En hel hurv med skoleunger.

I tillegg vil jeg trekke frem at enda et år med skole er tilbakelagt på egne vegne. Eksamener er gjennomført med gode resultater i tillegg til krevende praksisperioder.

Veien blir til mens man går.

Gammel 29-12-08, 22:08   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, skolestart for minsten, tettere bånd med bestevenninnen min, samt søsteren min, fått et par gode venninner til dette året, at ungene har det bra og så er jeg glad 2009 snart starter for min egen del.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:09   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk oss nytt hus på tampen av året. Ellers så har overgangen fra barnløs student til student med barn gått over alle forventinger.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:12   #5
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Minstemann som kom i april.
4-ukers ferie i USA med familien.
Veldig fin skolestart for storesøster.

Dessuten setter jeg stor pris på at vi alle holder oss friske, og har stor familie-og vennekrets rundt oss.

Gammel 29-12-08, 21:37   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amidrielpjokken og å få Amidrielfamilien "ut hit" var også Fine Ting i år. Og masse nye venner. Alle konsertene. I det hele tatt, på jobb- venne- og, eh, sosialt liv-fronten har det vært et bra år.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:48   #7
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Gla'gutten som kom i januar var ikke bare høydepunkt i 2008, men i mitt liv! Tett fulgt av første gangen han sa mamma. Den fiiiiiiinste gutten i verden.

Ellers: Herr Snurp som pappa, all oppmerksomhet, støtte, hjelp og go'ord fra ventet og uventet hold gjennom barseltiden, Nick Cave-konsert og 1 måned på den norske riviera.

Gleder meg til 2009!

Gammel 29-12-08, 21:40   #8
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fullførte og STOD på masteren min.
At ungene mine blir eldre.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:43   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ble foreldre til ei frisk lita jente helt først i året, jeg har kost meg hjemme i permisjon og hatt mye sosial omgang med flotte venner. Dessuten var mannen, jeg og barna på sju uker ferie sammen.

Gammel 29-12-08, 21:47   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dessuten var annen, jeg og barna på sju uker ferie sammen.

Hvem annen?

(Noen ganger er (det jeg tror var) skrivefeil morsomt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:41   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg er fornøyd med 2008. Knerten kom jo på slutten av 2007, men han sov stort sett hele det året. Så i løpet av 2008 har vi blitt kjent med ham på ordentlig.

Vi har kommet oss på plass i en leilighet som ikke er en skoeske (i hvert fall ikke etter oslostandard). Vi kjenner at vi er fornøyd med der vi bor. Og vi har ikke ruinert oss i flytteprosessen, snarere tvert imot.

Jeg har tatt første del på en videreutdanning som jeg håper skal gi meg muligheter til ny jobb, selv om jeg egentlig ikke har det så verst der jeg er.

Og så hadde vi en veldig fin ferie i år. Det er viktig for oss.

Gammel 29-12-08, 21:41   #12
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Ingen tvil om det:

Hun har snart vært hjemme i et år!

Her er hun på Østensjøvannet i dag:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:50   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ingen tvil om det:

Dette skjønner jeg var årets høydepunkt ja!

Gammel 29-12-08, 22:31   #14
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ingen tvil om det:

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:48   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og kokosmannen giftet oss!

Ellers var 2008 et kjempebra utdanningsår! 11 eksamener tatt og bestått (?).

Og på toppen av det hele har jeg fått drømmejobben!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:49   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2008 har strengt tatt vært et drittår, ja. Dog. Det finnes alltids noen lyspunkt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:51   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Hvem annen?

(Noen ganger er (det jeg tror var) skrivefeil morsomt.

Du er da altfor kjapp, jente!

Gammel 29-12-08, 21:52   #18
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

At jeg valgte å se året inn sammen mor i fjor. Hun var sliten så jeg kjørte henne hjem og var på terassen hos henne rundt midnatt. Det er godt å tenke på at hun ikke var alene.

Ellers er det mest tøffe minner fra 2008, bortsett fra Mazungen da. Ser ting gjennom et deppa slør i dag, en annen dag hadde jeg nok sett ting litt lysere.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:53   #19
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Her har det vært flere fine ting i år.
Vi har flyttet inn i nytt hus, det har vært helt fantastisk til tross for at alt ikke er ferdig enda.
Men det beste var vel å klare å bli gravid. Jeg kjenner jeg blir litt for opphengt i det for tiden, men klarer liksom ikke la være å tenke på det hele tiden. Man blir nok litt tussete av å være langtidsprøver.....

Gammel 29-12-08, 21:54   #20
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

At lillebror ble født og at alt har gått bra med han fram til nå, tiltross for en litt tøff start.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.