|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?2008 har for min del vore litt Annus horribilis, men nokre småglimt merke seg ut; En opplevelsespresang til bursdagen min, ei vakker lita gave i april, et champagneglass i august, sønnen min sin skulestart og en morgen i regnvær i oktober. 2009 skal derimot bli Annus mirabilis.
![]() |
![]() |
#42 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg og kokosmannen giftet oss!
![]() |
#43 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Gla'gutten som kom i januar var ikke bare høydepunkt i 2008, men i mitt liv! Tett fulgt av første gangen han sa mamma. Den fiiiiiiinste gutten i verden.
![]() |
#47 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva var fint i 2008?At jeg valgte å se året inn sammen mor i fjor. Hun var sliten så jeg kjørte henne hjem og var på terassen hos henne rundt midnatt. Det er godt å tenke på at hun ikke var alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Her har det vært flere fine ting i år.
![]() |
#50 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Xian, tenk at det snart har gått et år. Hun ser så strålende fornøyd ut på bildene.
![]() |
#51 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hva var fint i 2008?2008 er ikke et år jeg vil huske med smil om munnen, men det er om å gjøre å gripe tak i det som er fint. Enig i det.
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Tja, skolestart for minsten, tettere bånd med bestevenninnen min, samt søsteren min, fått et par gode venninner til dette året, at ungene har det bra og så er jeg glad 2009 snart starter for min egen del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Øyboer
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Vi fikk oss nytt hus på tampen av året. Ellers så har overgangen fra barnløs student til student med barn gått over alle forventinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Minstemann som kom i april.
![]() |
#55 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Vi flyttet inn i nytt hus 20/12. Vi hadde venet lenge, så det var absolutt et høydepunkt. Storesøsters skolestart har ¨gått over all forventning, vi har hatt noen fine ferier, og har det bra sammen.
![]() |
#60 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Å flytte til nytt hus og få massevis av plass å boltre seg på. Sist redigert av Kaija : 29-12-08 kl 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|