Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva var fint i 2008?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 20:47   #41
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var fint i 2008?

2008 har for min del vore litt Annus horribilis, men nokre småglimt merke seg ut; En opplevelsespresang til bursdagen min, ei vakker lita gave i april, et champagneglass i august, sønnen min sin skulestart og en morgen i regnvær i oktober. 2009 skal derimot bli Annus mirabilis.

Gammel 29-12-08, 20:48   #42
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og kokosmannen giftet oss!

Ellers var 2008 et kjempebra utdanningsår! 11 eksamener tatt og bestått (?).

Og på toppen av det hele har jeg fått drømmejobben!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:48   #43
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Gla'gutten som kom i januar var ikke bare høydepunkt i 2008, men i mitt liv! Tett fulgt av første gangen han sa mamma. Den fiiiiiiinste gutten i verden.

Ellers: Herr Snurp som pappa, all oppmerksomhet, støtte, hjelp og go'ord fra ventet og uventet hold gjennom barseltiden, Nick Cave-konsert og 1 måned på den norske riviera.

Gleder meg til 2009!

Gammel 29-12-08, 20:49   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2008 har strengt tatt vært et drittår, ja. Dog. Det finnes alltids noen lyspunkt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:50   #45
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ingen tvil om det:

Hun har snart vært hjemme i et år!

Her er hun på Østensjøvannet i dag:

Dette skjønner jeg var årets høydepunkt ja!

Gammel 29-12-08, 20:51   #46
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Hvem annen?

(Noen ganger er (det jeg tror var) skrivefeil morsomt.

Du er da altfor kjapp, jente!

Gammel 29-12-08, 20:52   #47
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

At jeg valgte å se året inn sammen mor i fjor. Hun var sliten så jeg kjørte henne hjem og var på terassen hos henne rundt midnatt. Det er godt å tenke på at hun ikke var alene.

Ellers er det mest tøffe minner fra 2008, bortsett fra Mazungen da. Ser ting gjennom et deppa slør i dag, en annen dag hadde jeg nok sett ting litt lysere.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:53   #48
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Her har det vært flere fine ting i år.
Vi har flyttet inn i nytt hus, det har vært helt fantastisk til tross for at alt ikke er ferdig enda.
Men det beste var vel å klare å bli gravid. Jeg kjenner jeg blir litt for opphengt i det for tiden, men klarer liksom ikke la være å tenke på det hele tiden. Man blir nok litt tussete av å være langtidsprøver.....

Gammel 29-12-08, 20:54   #49
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

At lillebror ble født og at alt har gått bra med han fram til nå, tiltross for en litt tøff start.

Gammel 29-12-08, 20:55   #50
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Xian, tenk at det snart har gått et år. Hun ser så strålende fornøyd ut på bildene.

2008 er et år uten store milepæler i mitt liv. Minstejenta gikk fra å være baby til å bli gående, klappende og rampete barnehagejente. Slikt skjer gradevis. Familielivet ellers er veldig som før. Hvis jeg lukker øynene og tenker tilbake på året er ferien det som står fram som høydepunktet. Vi hadde to fantastiske ferieuker i varmere strøk. Det var varmt og vi gikk ned i lavt turtall hele gjengen. Rett og slett deilig!

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:59   #51
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

2008 er ikke et år jeg vil huske med smil om munnen, men det er om å gjøre å gripe tak i det som er fint. Enig i det.

Trekker frem mine to yngste som også ble skoleunger denne høsten. Det har gått veldig fint og jeg har fått "store" unger. En hel hurv med skoleunger.

I tillegg vil jeg trekke frem at enda et år med skole er tilbakelagt på egne vegne. Eksamener er gjennomført med gode resultater i tillegg til krevende praksisperioder.

Veien blir til mens man går.

Gammel 29-12-08, 21:08   #52
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, skolestart for minsten, tettere bånd med bestevenninnen min, samt søsteren min, fått et par gode venninner til dette året, at ungene har det bra og så er jeg glad 2009 snart starter for min egen del.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:09   #53
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk oss nytt hus på tampen av året. Ellers så har overgangen fra barnløs student til student med barn gått over alle forventinger.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:12   #54
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Minstemann som kom i april.
4-ukers ferie i USA med familien.
Veldig fin skolestart for storesøster.

Dessuten setter jeg stor pris på at vi alle holder oss friske, og har stor familie-og vennekrets rundt oss.

Gammel 29-12-08, 21:23   #55
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Vi flyttet inn i nytt hus 20/12. Vi hadde venet lenge, så det var absolutt et høydepunkt. Storesøsters skolestart har ¨gått over all forventning, vi har hatt noen fine ferier, og har det bra sammen.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:30   #56
Trixie

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det må være at lillemann kom ut, hel og frisk.

Ellers er jeg heldig som har flotte barn og en flott mann.

Men 2008 har også vært ett meget tøft år.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:31   #57
Trixie

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ingen tvil om det:

Hun har snart vært hjemme i et år!

Her er hun på Østensjøvannet i dag:

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:34   #58
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det meste var egentlig dritt men for å trekke frem en fin ting så har jeg fått sett hvor fantastiske venner jeg har.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:36   #59
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2008 hadde noen store nedturer, men også noen gedigne oppturer. Året har vært helt endevendene for min del, uten at jeg vil gå inn på detaljer her på generell diskusjon.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:39   #60
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Å flytte til nytt hus og få massevis av plass å boltre seg på.
Å la HE starte på ny skole og se at han trives i klassen og med læreren.
Skolestart for JC.
Sverre, som bare er god og herlig og full av liv.
Ny jobb for meg som jeg trives i.
Nytt tantebarn og venners nye barn.
At bestefaren min på 94 nok en gang skal reise til USA. Han er så flott og tøff, og jeg er stolt av ham.

Sist redigert av Kaija : 29-12-08 kl 21:54.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.