Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er det rareste du har gjort i forelskelseRUS?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-06, 23:33   #41
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det rareste du har gjort i forelskelseRUS?

Det rareste jeg har gjort var å gjøre det slutt.
Grunnen var at han gikk 1 mil bare for å besøke meg.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 10-12-06, 21:11   #42
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Artig lesing! - Jeg har ikke gjort så mye...Jeg var forelsket i den samme gutten fra jeg var 6 år til jeg var 12. Han var forelsket i Samatha Fox og jeg pakket bomull i bikinitoppen for å få noe som helst form for pupper...

Har selvfølgelig sendt endel heller pinlige tekstmeldinger i fylla, men ingen som har vært så pinlige at jeg ikke har klart å se vedkommende i øynene etterpå

Da jeg gikk på vgs (1.året) var jeg så forelska i en som gikk på maskin og mekk - og han sendte jeg kjærlighetsbrev til...Rosa papir, skrevet på maskin (ja, for jeg var jo hellig overbevist om at han kunne finne ut hvem jeg var )- dynket med parfyme. Jeg brukte ikke noen annen parfyme en rosa date selv, så jeg brukte mammas - Giorgio...skikkelig tung lukt...Vel, jeg fikk noe oppmerksomhet fra denne fyren...

Gammel 10-12-06, 23:06   #43
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg var forelsket i den samme gutten fra jeg var 6 år til jeg var 12. Han var forelsket i Samatha Fox og jeg pakket bomull i bikinitoppen for å få noe som helst form for pupper...

Staakar deg! En 11-åring (12? 6??) med bomull i bikinitoppen!
Tror du han trodde du hadde svære pupper da?

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 14-12-06, 10:46   #44
Mini
Fersking

Mini sin avatar

Mini har et hav av muligheter foran seg
Standard

.....

Sist redigert av Mini : 14-12-06 kl 22:15.
Mini er ikke aktiv  
Gammel 14-12-06, 11:58   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Staakar deg! En 11-åring (12? 6??) med bomull i bikinitoppen!
Tror du han trodde du hadde svære pupper da?

Jeg var nok 11-12 altså....Og totalt uten noen form for pupper...Storyen med Frode (som han het) var at jeg var den 3.søteste jenta i klassen i Frodes "kåring" - I 6. klasse gjorde man jo ikke annet enn å spørre om sjangs - så først spurte han den søteste jenta i klassen om sjans - og hun svarte nei..Så spurte han jente nummer to. jeg håpet av hele mitt hjerte at hun skulle si nei, for da var jo jeg en god kandidat...men hun sa ja - og så spurte en annen meg - men jeg måtte jo si nei, for jeg elsket han jo ikke...

....Etter det gav jeg opp karfolk i maaaaange år!...

Gammel 14-12-06, 15:17   #46
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Jeg hoppet i strikk for å tøffe meg for en kjæreste... Det som er flaut er at jeg trodde jeg måtte å tøffe meg når jeg var over 20 år....

Jeg tok dykkersertifikat av samme grunn. Men var 18...

Line* er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.