Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når rydder dere bort julen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-09, 14:12   #41
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når rydder dere bort julen?

Treet veltet i går, da kastet vi det ut. Resten skal ut på lørdag tenker jeg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 14:19   #42
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Der var den stort sett ute. Juletreet på plena, pynten i skapet, og bare dukene ligger igjen

Gammel 01-01-09, 14:43   #43
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Begynner nok i kveld. Det ble singstar til 5.30 i dag morres, så nå er jeg for dau, men får se senere.

Gammel 01-01-09, 14:52   #44
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Treet er så fint og har vel knapt mistet en barnål så det kvier jeg meg for å kaste ut. Det får nok stå noen dager til. Stjerna og noen andre små ting skal også få stå, men det røde og nissene skal pakkes bort i morgen. Ut med julegardiner og inn med lift på kjøkkenet. Er ikke stort av nips vi har fremme så det er gjort på 1-2-3.

Når jula er ute av huset skal jeg lufte godt ut og kjøpe en bukett med 50 friske tullipaner. Et lite tegn på at vi går mot lysere tider.

Gammel 01-01-09, 14:57   #45
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Første helg etter nyttår ryddes jula bort.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 15:05   #46
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi rydder julen bort i løpet av helgen vil jeg tro. Jeg syns det er så koselig med jul og klarer fint å ha pynten og treet framme noen dager til, men over helgen begynner vi på jobb igjen og det er greit å ha det unnagjort til da.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 15:21   #47
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det bare treet igjen, med lys på og fuglene øverst. Men nå klør jeg sånn at nå måtte jeg ha en pause.

Gammel 01-01-09, 15:34   #48
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Liker ikke å rydde bort jula. I fjor oppdaget jeg at eldstemann heller ikke liker det - så vi trøstet oss med å dra på plantasjen og kjøpe noen fine erstatningsblomster. Sånn blir det nok i år også, tenker jeg.

Jeg må også alltid en tur på blomsterbutikken når julepynten er kastet ut. Det blir så mørkt og tomt med en gang så da er det deilig å fornye litt med tulipaner og et par nye orkideer

Gammel 01-01-09, 15:35   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rydder alt bort i dag. Nå har jeg tatt ned pynten fra treet og skal fjerne det straks.

Gammel 01-01-09, 15:39   #50
Solblomst
Passiv

Standard

Det klør i fingrene mine etter å rydde og vaske ut julen, så det blir nok på lørdag.

Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 15:43   #51
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har treet akkurat blitt brutalt kastet ut av stua og det meste av julepynt ellers. Dukene ligger igjen og de regner jeg med at jeg tar til helga.

Gammel 01-01-09, 15:47   #52
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Julen går ut i morgen, siden vi skal bort hele Lørdagen.

Gammel 01-01-09, 15:51   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er et stk. svart, plastikk, superkitchy tre ribba, plukket fra hverandre, gaffet sammen og stappet ned i pose.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 15:53   #54
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag, 1. nyttårsdag

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 15:56   #55
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

... og nå er julen ute

Gammel 01-01-09, 16:15   #56
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nettopp satt meg ned etter å ha rydda ut julen.

Gammel 01-01-09, 16:44   #57
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Går vel i løpet av helgen tenker jeg. Siden vi var borte i julen har vi ikke hatt tre og da er det ikke like mye å rydde bort.

Gammel 01-01-09, 16:50   #58
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

I dag - ideelt sett. Men jeg er så trøtt...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 17:00   #59
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ryddet bort det meste i dag, har bare igjen duken på spisebordet. Den går til vask i morgen, for da trenger jeg plass til å få merket de nye klærne.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 17:04   #60
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skalvise: den 4. januar er vi tilbake hjemme, og da tar vi luften ut av juletreet. Det er mulig vi pakker bort den julepynten som har stått fremme siden julen 2007 også i samme slengen.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.