|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du var en fyldig modell(
)
Og noen/enkelte/ en del ligger ikke på latsida i 2009 heller ser jeg... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du var en fyldig modell
Ok, jeg ser de to argumentene der, hvis man virkelig går bilde og tekst i dybden. Jeg så vel i grunn bare på overflaten, og synes ut fra det at den var helt grei. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Om du var en fyldig modellDet er hele settingen, Carrera. Har du spist for mye i julen? Som om det skal være forbudt å nyte god mat i julen. Se forøvrig tråden om barnetv og juleslanking. Deretter viser det, som vanlig, en feit person uten viljestyrke, som står på hodet i kjøleskapet. For alle vet jo at alle feite ikke klarer å kun holde seg til julematen, men fortsetter og fortsetter og fortsetter ... Så ja, den er nedlatende. Den skriver under på en stereotypi som ikke nødvendigvis er sann.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Om du var en fyldig modellHadde det gått på en reklame som viste at store damer også kan være flotte, så kanskje. Den reklamen der er jo bare trist. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Om du var en fyldig modellJeg tenker på denne reklamen som man ellers ville tenkt seg en reklame for mindre alkohol ved å vise en utslitt fyllik med et glass i hånden og teksten ala: Ble det litt mye fyll i julebordssesongen? Hvorfor ikke bare fikse seg litt og få tak i livet igjen? |
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Om du var en fyldig modellDet er jo like idiotisk. Som om folk flest er fjerne nok til å bli alkiser fordi de ikke klarer styre seg på et par julebord.
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Helt enig. Om denne reklamen støtt opp under holdningen "man er mindre verdt om man er overvektig", og "man bør slanke seg og være misfornøyd med seg selv som overvektig". |
|
|
|
|
|
#9 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du var en fyldig modellDet hadde jeg nok ikke nei. Sånn utenom det plager ikke reklamen meg noe særlig heller.
|
|
|
#10 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Om du var en fyldig modellNei, det ville jeg ikke, ikke med mindre jeg kom i ekstrem pengenød.
|
|
|
#11 |
|
Travelt opptatt
|
Det tror nok jeg også. Og jeg ville ikke hatt noen skrupler for å bli tatt bilde av med huet inni kjøleskapet, hvis jeg fikk penger for det. Det er jo til og med anonymt, i motsetning til f.eks. http://dreamstime.com/overweight-image2538696
|
|
|
#12 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hun er jo kliss naken!
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Om du var en fyldig modellReklamen er ufin. Det er jeg helt enig i.
|
|
|
|
#14 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du var en fyldig modellEr man modell må man vel stort sett ta de oppdragene man får? Hun så for øvrig flott ut (reklamen var bare teit).
|
|
|
#19 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Om du var en fyldig modellDette er en side som selger illustrasjonsfotoer, bland annet til reklame. Jeg ser slett ikke bort fra at bildet av rompa i rødt er kjøpt på en slik side.
|
|
|
#20 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Om du var en fyldig modellhttp://www.stockxpert.com/browse_ima...71/?ref=sxc_hu
|
![]() |
|
|