Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Et hjertesukk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 11:48   #41
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et hjertesukk

Jeg har gått Snap-kurs hos Bup og lært alt om gode beskjeder, men det biter ikke på mine unger. Dessverre.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 19:04   #42
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Nå er du langt på siden av det jeg snakker om hvertfall. Jeg gir beskjeder om at TV eller datamaskin skal av når den tilmålte tiden som vi på forhånd har avtalt er over, eller om at de skal kle på seg når vi skal gå for å rekke noe, eller at det skal ryddes før leggetid, at mat må spises før vi skal gå slik at vi ikke går uten mat i kroppen, at det skal tisses før vi går slik at det ikke blir hyling og grining om akutt tissetrang etter 10 min. i bilen og slike ting som er mitt ansvar som forelder å passe på, og som må til for å få hverdagen til å gå rundt. (Og at folk må stå opp hvis vi skal rekke avtalen, eller det vi har planlagt å gjøre.)

Ok, syntes du klaget litt på gubben der også jeg da. Det var vel det jeg siktet til.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 21:50   #43
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ok, syntes du klaget litt på gubben der også jeg da. Det var vel det jeg siktet til.

Næsj, du innbiller deg ting.

Gammel 05-01-09, 21:56   #44
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har gått PMTO-kurs (min kjære trengte en å øve seg på da han gikk instruktør-kurs) og gode beskjeder fungerer faktisk ganske bra på mine tunghørte tenåringer. De har i hvertfall absolutt forbedret seg. Særlig yngstemann.
Jeg har også forbedret meg da. Skal man endre barnas adferd må man endre sin egen.

Jeg undres bare om det kan fungere på jobb. På de voksne.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 22:03   #45
TBM
Passiv

Standard

Deler samme drøm.

Er fremdeles såpass teit som mor at jeg tror de hører bedre desto høyere jeg skriker - og gjerne med en "EKSPLOSJON" på slutten.

Men det har ikke funket i de siste ti åra, så dette kommer selvsagt aldri til å funke.

Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 22:28   #46
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det er mitt ønske også... har to jenter født i 01 og 02 som krangler så fillene fyker for tiden. Jeg har tatt fra de sine kjæreste leker mange ganger, og det er veldig effektivt, men bare for en liten kort periode selvfølgelig...

Så uforståelig at jeg er nødt til å BRØØØLE for at de ska gjøre som jeg sier, bare ta imot en bitte liten enkel beskjed liksom...

Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.