Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som har Billy-bokhylle her?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-09, 22:55   #41
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?

Jeg er veldig glad i BIllyhyllene jeg kjøpte meg i år med de vitrinedørene med mønster på. (bladgreier)
Det ble så stilig i stua mi med de der.
Nå har jeg i tillegg 19 pakker med laminat liggende som skal brukes i stua, sammen med ørten spann med maling.

Mangler bare litt viljestyrke og tid så jeg kan komme i gang med oppussinga.
Intensjonen er å være ferdig litt før 7. juni, da er det konfirmasjon her i huset.

Det vil jo ta litt tid når man skal pusse opp en stue på nesten 36 kadrat alene da.
Det samtidig som man lever i huset også, men jeg skal greie det jeg.

Gammel 05-01-09, 23:37   #42
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida. Det funker som bare det.
Jeg har med vitrinedører.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 23:52   #43
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hyllene er montert, bøkene og stashet er inne og det er såå fint!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:05   #44
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er litt nyskjerrig på hyllene jeg. Kan du legge inn bilde?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:08   #45
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil også se bilder, gjerne av kreative og luksusbillyvarianten.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:08   #46
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis med billyhyller. Vi har Gamle billyhyller (som har overlevd 3 flyttinger) - De er i det flotte fargen "bøk", så vi skal bytte de ut til hvite hyller - så får gutta bøkebilly på det som med tid og stunder skal bli lekerommet deres.

Gammel 07-01-09, 22:26   #47
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Er litt nyskjerrig på hyllene jeg. Kan du legge inn bilde?

Bilder ligger her!

Litt dårlig, for det er tatt med det innebyggede webkamera i macen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:29   #48
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Bilder ligger her!

Litt dårlig, for det er tatt med det innebyggede webkamera i macen.

Fiint.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 07:59   #49
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De var fine ja!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 08:05   #50
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Grattis med billyhyller. Vi har Gamle billyhyller (som har overlevd 3 flyttinger) - De er i det flotte fargen "bøk", så vi skal bytte de ut til hvite hyller - så får gutta bøkebilly på det som med tid og stunder skal bli lekerommet deres.

Begynner å bli rimelig lei bøkebilly jeg også. Skal bli deilig med noen nye farger i stua.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 08:27   #51
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Ikke lealaue våre heller.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 10:52   #52
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har 20 år gamle Billy-er, ingenting i veien med dem.
Vi har nyere også, altså, og de er like fine de.

En av mine fem er ca. 30 år gamle. Ikke lealausei det hele tatt.
HAr festet de ihverandre med noen braketter som ble kjøpt hso Ikea for lenge siden, og de står fjellstøtt alle fem.

Gammel 10-01-09, 12:15   #53
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Har ingen lealause Billy hyller her heller. De ble montert av undertegnede i 1998 og har vært med på en flytting.

Dog ble vi lettere forskrekka på sommeren i fjor da vi kom hjem og så at den ene vitrinedøra lå på gulvet. Selve festet/ramma hadde løsnet og døra falt ut. Til alt hell unngikk den peisovnen med 20 cm og lå uknust på gulvet. At Poden pleier å sitte å leke akkurat der den falt orker jeg ikke tenke på en gang.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

OJ!! Du sa vel fra til Ikea?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Det var planen, men det var litt mye annet som skjedde på den tida så det gikk i glemmeboka.

Dette er de gamle vitrinedørene; de nye er helt sikker mye bedre.

Okei, dette ble skrevet for fem dager siden. I dag har jeg skrevet en mail til Ikea da dette skjedde med dør nr. 2:

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 12:34   #54
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Oi!!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.