|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koseprater du/dere?Og hva er greia med pus?
|
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koseprater du/dere?Bare vhis jeg tuller. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Koseprater du/dere?Ikke noe koseprating med babystemme. Men vi har et par affectionate betegnelser på hverandre som ikke er klissete og som er et tegn på ømhet og nærhet - det liker jeg!
|
|
|
#6 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Koseprater du/dere?Kun for fleip med gubbeluren. Til ungene koseprater jeg en gang i blandt, særlig når de er veldig trøtte og gode om morgenen.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Koseprater du/dere?
|
|
|
|
#8 |
|
By the Sea
|
Sv: Koseprater du/dere?Tror jeg skal insistere på at mannen skal begynne å kalle meg "Løveli hønnibønni"
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 06-01-09 kl 13:00. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Koseprater du/dere?Bare hvis vi tuller. Samboeren min begynte for tull å kalle meg pus når han var på guttetur og det har han fortsatt med. Det er mer enn spøk enn noe annet. Jeg slang på røret første gangen han gjorde det.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Koseprater du/dere?Tja, kanskje litt? Ikke med babystemme, men Pidamannen og jeg kalte hverandre "babe" på tull i begynnelsen, og etterhvert har det gått over til å bli en del av hverdagsspråket vårt. Jeg tar meg i det av og til når det er andre til stedet - da kommer jeg på at dette kanskje høres litt teit ut. |
|
|
|
#12 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koseprater du/dere?Iiiik, nei! Aldri til voksne folk.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#15 |
|
*_*
|
Sv: Koseprater du/dere?Neip.
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
|
Ikke slik som dette ihvertfall!
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koseprater du/dere?Når det gjelder koseprating så kan jeg godt snakke litt klissete til barna. "Skjønne barna mine, mamma elsker dere over alt i verden" osv. Men er dette klisseprat da? Reagerer folk på sånt? Jeg har i hvertfall ikke tenkt å slutte med det whatsoever.
|
|
|
#20 |
|
♡
|
<------ Selvsagt!
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 06-01-09 kl 11:34. |
|
|