|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Nevøen min valgte forresten svart og limegrønt som gjennomgangsfarger, hvis man er opptatt av sånt.
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Jeg tror jeg er vant med at desserten og kakene serveres sammen, så jeg tror jeg kommer til å droppe dessert etter middagen, ja.
|
|
|
#3 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?
I konfirmasjonar eg har vore i, har det vore faste plassar for konfirmant, foreldre, besteforeldre og søsken, medan "resten" har sett seg der det har vore ledig. Fungerar fint det og, om ein ikkje vil styre veldig med ein kabal som skal gå opp. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Bærum.
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Jeg ville ikke ha brukt penger på fotograf. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Jeg tror også at jeg kommer til å ville ha hjelp. Jeg har lyst til å nyte denne dagen litt selv, ikke bare stå inne på kjøkkenet og legge mat på fat og koke kaffe.
|
|
|
#8 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Vi tok ikke konf.bilder hos fotograf. Vi tok bilder selv. Bare motivet er flott, blir jo bildene flotte også.
|
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?En annen ting, i den konfirmasjonen jeg var i, så var det ingen serveringshjelp, men konfirmantens mor hadde avklart med søsteren sin og mora at de skulle hjelpe til, og flere tok jo i et tak. I den konfirmasjonen var det ca 60 gjester.
|
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Helt enig med Poly ang. utbygging, belegningsstein, nytt bad o.l |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Divine, da.
|
|
|
#13 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Kreativ Catering på Nordstrand har fantastisk sushi!
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Vi skal ta bilder hos fotograf. Jeg tok babybilder hos fotograf da han var liten, jeg vil ha egne fotografkonfirmasjonsbilder. Det er slett ikke sikkert vi bruker dem som takkekort (mest pga prisen), men bildene vil jeg ha. Vi planlegger også å ta familiebilde i samme slengen, det er noen år siden sist. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Divine, jeg er bare bitte litte granne nysgjerrig...hvorfor er din sønn så opptatt av Japan? (Og for en fantastisk gave, det må være den beste gave noen kunne få). |
|
|
|
|
|
#18 |
|
*_*
|
Det er ånkli så det holder! Det kommer garantert til å bli det beste minnet fra hele konfirmasjonstiden. Snakk om minne for livet, da.
Manga? Anime? Kill Bill? Karate Kid? Sushi? Haruki Murakami? What's not to like?
|
|
|
|
#20 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
|