|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når står du opp i forhold til partneren din? | |||
| Jeg står opp først |
|
43 | 25,29% |
| Vi står opp omtrentlig samtidig |
|
31 | 18,24% |
| Jeg står opp sist |
|
62 | 36,47% |
| Jeg er alene |
|
6 | 3,53% |
| Vi bytter på det |
|
28 | 16,47% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi bytter på.
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen er et sovedyr og trenger laaang tid på å våkne og har valgt å begynne sent på jobb så jeg står alltid opp først i uka og smører matpakker og ordner frokost. Om barna våkner så kler jeg på lillebror. Vekker mannen og drar når jeg er sikker på at han er helt våken.
|
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Han står først opp på hverdager, men i helgene bytter vi på. :bortskjemt:
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi står opp omtrent samtidig. Vi er begge (alle tre) like trøtte om morgenen...I helgene er det LilleVenn som står opp først |
|
|
|
|
|
#6 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Hverdagene står jeg opp først. Når jeg er ferdig på badet, vekker jeg mannen. Når han er ferdig, vekker jeg Knotten og kler på ham mens mannen smører matpakken og gjør klar sekken hans. Så spiser vi frokost sammen. Jeg lusker til bussen halv sju og mann og barn forlater hjemmet pr bil et kvarters tid senere. (Barnehagen er rett ved der hvor mannen jobber, så det går ikke mye ekstra tid på levering.)
|
|
|
#8 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Hverdager: Jeg står opp 10-15 minutter før mannen. Det tilsvarer bortimot den tida jeg bruker ekstra på hår og sminke, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?
Sånn er det her også. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg (og barnet) står opp først i uka, så sover mannen til jeg drar på jobb (han har fleksitid og kan levere litt senere i bhg). I helgene sover jeg lengst. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Javel
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Skrev "Vi bytter på det", men egentlig så er det kun på onsdagen at jeg står opp først, for da begynner jeg på jobb kl 07 og han tar ungene sitt morgenstell.
|
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Han står stort sett alltid først opp.
|
|
|
#13 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Står opp først så jeg får stelle meg i fred og ro, bruker lenger tid på det en han. Han står opp en halv time etter meg, kl 0630. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg er alene så jeg står opp først.
|
|
|
#15 |
|
Jag har ju hjärna.
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
![]() |
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen min jobber turnus, så av og til står han opp 03, av og til 1030, og ofte noe derimellom. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg står opp først, for jeg begynner først på jobb.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?De ukene mannen er hjemme, så står jeg opp først. Har da bare meg selv å tenke, mannen tar seg av Poden og levering i bhg. De ukene han er på jobb, så er jeg alene. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg står opp først, og reiser tidlig på jobb. Vanligvis er det han som både leverer og henter, jeg har lengst vei til jobb.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tøff
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Man kan vel si det sånn at det hender gubben har lagt seg før jeg står opp
|
|
|
#20 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen min er mye bortreist, men når han er hjemme står vi opp omtrent på likt. I helgene er det stort sett jeg som står opp først - har alltid vært en morgenfugl. |
|
|
|
![]() |
|
|