|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når står du opp i forhold til partneren din? | |||
Jeg står opp først |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 25,29% |
Vi står opp omtrentlig samtidig |
31 | 18,24% |
Jeg står opp sist |
62 | 36,47% |
Jeg er alene |
6 | 3,53% |
Vi bytter på det |
28 | 16,47% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg (og barnet) står opp først i uka, så sover mannen til jeg drar på jobb (han har fleksitid og kan levere litt senere i bhg). I helgene sover jeg lengst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Javel
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Skrev "Vi bytter på det", men egentlig så er det kun på onsdagen at jeg står opp først, for da begynner jeg på jobb kl 07 og han tar ungene sitt morgenstell.
![]() |
#43 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Han står stort sett alltid først opp.
![]() |
#44 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Står opp først så jeg får stelle meg i fred og ro, bruker lenger tid på det en han. Han står opp en halv time etter meg, kl 0630. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Einsam
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Han står opp litt før meg, ca 0530, da han må være ferdig i fjøset til jeg reiser 0730. Da er ungene klare, han leverer minste etter at eldste har tatt bussen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?
Sånn er det her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Skrev at jeg står opp først, men det stemmer jo ikke helt med hverdagene nå som jeg er i permisjon med minsten. Men han er et helt utrolig sovedyr som må vekkes minst 15 ganger før han i det hele tatt gidder å snu seg i sengen. Så i helgene har jeg sluttet å tenke tanken en gang. Skal jeg vekke han for å ta ungene er jeg så våken at det ikke nytter å sove lenger likevel. Men vi er en B-familie så her er det sjelden noen som står opp frivillig før kl. 9-10 likevel.
![]() |
#48 |
tankefull
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen står opp først hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg er alene så jeg står opp først.
![]() |
#50 |
Jag har ju hjärna.
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
![]() |
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen min jobber turnus, så av og til står han opp 03, av og til 1030, og ofte noe derimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?De ukene mannen er hjemme, så står jeg opp først. Har da bare meg selv å tenke, mannen tar seg av Poden og levering i bhg. De ukene han er på jobb, så er jeg alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg står opp først, for jeg begynner først på jobb.
![]() |
#53 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Tidligere har jeg gjerne dratt meg litt lenger på morgenen siden mannen tar ungene, men i det siste har jeg begynt å gå til jobb (da bruker jeg 45 min i motsetning til 15 min med banen), så da står vi opp sammen.
![]() |
#54 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?
Sånn er det her også.
![]() |
#55 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg står opp først, og reiser tidlig på jobb. Vanligvis er det han som både leverer og henter, jeg har lengst vei til jobb.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Tøff
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Man kan vel si det sånn at det hender gubben har lagt seg før jeg står opp
![]() |
#57 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen min er mye bortreist, men når han er hjemme står vi opp omtrent på likt. I helgene er det stort sett jeg som står opp først - har alltid vært en morgenfugl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?De gangene jeg står opp først er han enten bortreist eller syk. Dette gjelder hverdag som helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Det varierer veldig, men stort sett er det eg som står opp fyrst (og går til sengs fyrst). Me er og to B-menneske som har fått eit lite A-menneske, korleis det no har gått til!
![]() |
#60 |
søt
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi står opp ganske samtidig, men oftest han først tror jeg. Jeg er utrolig treig så han lager frokost og sånn, men jeg får på meg klær og får opp ungene.
![]() |
|
|