Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 08:43   #41
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Hva gjør du nå?

Lader opp til å gå vidden med frokost og FP.

Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 08:56   #42
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Gjesper og drikker kaffe.
Var oppe med hanegal i morges for å bake muffins til bursdagsbarnet. Bursdagssang er avsunget, gaver pakket opp og muffins spist på senga. Nå sitter bursdagsbarnet fordypet i bursdagsgaven fra oss - en Nintendo DS. Jeg surrer i pysj og tenker at det ikke er så viktig å stå opp ordentlig riktig ennå.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:03   #43
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg ligger på senga og venter på at mannen skal få klar frokosten.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:15   #44
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sitter og tenker at jeg strengt talt burde få på meg fillene, skal ut å trene om 15 min.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:52   #45
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Drikker te og surfer. Vesla sover i vognen, smågutta leker oppe, storebarna (snart 13 og 15) sover enda og min kjære, flinke mann støvsuger

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:52   #46
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Teller til 10 og puster med magen. Nettopp lagt ei lita ei på 10 mnd som er umulig å kle på! Heldigvis sovnet hun fort ute i vogna, så slapp jeg hjerteinfarkt i dag og.
Mannen er på ski med masse kompiser også er jeg stuptrøtt fordi snuppelura fant ut at hun skulle stå opp idet vi la oss i går kveld, og holdt det f*** meg gående nesten hele natta. Nuvel, sov litt på morrakvisten, men slett ikke nok.
Les mellom linjene at jeg synes litt synd på meg selv.

Men etterhvert blir det dusjing og til sentrum en tur. Og i kveld skal vi spise taco og kose oss. Så dagen blir bedre.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:53   #47
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Støvsuge, ja. Det var det jeg skulle. Og vaske golv.
Men nei! Ikke nå...

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:53   #48
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nå må jeg rette opp litt, 15-åringen har stått opp og skal i stallen

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:54   #49
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sitter og surfer litt mens eg drikker ein kopp cappuchino. Ungane er ferdig påkledd, mammaen er ikkje. Har ikkje våkna heilt enno, vart litt seint i natt.

Gammel 10-01-09, 10:58   #50
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stod opp for 30 min siden, gbben tar en strekk på sofaen og lillemann sover. De to eldste er hos faren, men skal etterhvert hente snuppa så vi skal i bursdag.

Jeg fatter ikke jeg hvordan folk klarer å holde seg våkne til langt på natt også opp med ungene dagen etter, da hadde jeg vært helt knekt. Jeg MÅ sove senest ved midnatt.

Også lurer jeg på hvordan komme meg over helgen uten godis og brus, jeg skal i 2 bursdager også. Det eneste som kansje kan fikse det er konkurranseinstinktet mitt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:58   #51
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Akkurat nå fikk jeg mye ekstra helg, for jeg har tatt feil av helgene og det er de neste to helgene det er kurs...

Mazungens lekerom ser ryddig ut nå, nesten.

Nå er det frokost og på tur med lånt hund.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 11:15   #52
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venter på besøk av Spoon og barna.
Ser på nyheter. Surfer litt og har spist en yoghurt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 11:17   #53
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg bør få på meg fillene. Skal med seksåringen til mbyen og kjøpe ring til henne.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 13:07   #54
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Er hjemme, ser ut på holkeføret det har blitt, og har egentlig lyst til å gå på kafe, men uten bil og alene med 3.5 åringen og 8 mndiingen, så er det ikke så fristende likevel...

Gammel 10-01-09, 13:32   #55
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg skal prøve å ut og gå en liten tur når mannen kommer hjem....
Ellers har jeg spist og tatt omega3 kapslene mine.

Gammel 10-01-09, 13:34   #56
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Prøver febrilsk å våkne. Må få ryddet, laget mat og bakt kake før svigers kommer klokka 16

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 13:42   #57
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg venter på at bollene i ovnen skal bli ferdigstekt. Mannen er på trening og eldstejenta på korpsseminar. Mistemor leker på loftet med ei venninne. Så snart bollene er avkjølt skal vi kose oss med boller og saft

Når mannen kommer hjem er det min tur å dra på trening - skal prøve Corebar for første gang. Mistemor skal på bursdag i ettermiddag - "rar frisyre-bursdag" så jeg må nok fikse hår før jeg kan dra. Har kjøpt rosa hårruller og glitterhårspray i dag så det blir nok bra

Gammel 10-01-09, 16:23   #58
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Spiser pizza.

Gammel 10-01-09, 16:25   #59
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg er aleine heime og berre sløver. Mannen tok med alle tre til svigermor for eit par timer sidan. Dei kjem vel att til barnetv tid ca.

Gammel 10-01-09, 16:25   #60
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venter på foccacia som er i ovnen, mens jeg smårydder slik at kveldens barnevakt ikke skal få stålsjokk.
Skal i 30 års dag i kveld, og jeg har aldri brukt så mange timer på å forberede meg til noe som dette. Tilsammen intet mindre enn bortimot 50 timer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.