|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, finnes ikke like. Jeg er mørk blond med litt rødt i, fregner og har lys hud, blå øyne. Han er nesten sort i håret, mørkere hus og grønne øyne. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi ligner ikke hverandre i det hele tatt
|
|
|
#44 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?
Ja, de synes jeg er skrekkelig like.. Nesten til at det er litt ekkelt. De ser mer ut som søsken, enn Haakon og Mãrtha.
|
|
|
#45 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi er ikke spesielt like, nei. Den ene er blond med grønne øyne, den andre har brunt hår og blå øyne.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ikke så veldig like nei!
|
|
|
#48 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ikke annet enn at vi er begge høye og eldst i søskenflokken. Men i min brors bryllup ble min mann gratulert med brudgommen, i den forstand at de trodde at det var hans bror som skulle gifte seg |
|
|
|
|
|
#49 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, absolutt ikke. Jeg har brunt hår, blå øyne og er ganske lys i huden. Han er mørkhudet, med krøllete svart hår og mørke øyne. Ansiktstrekkene våre er heller ikke like, vi har helt ulike ører, hans nese har en knekk, han har helt annerledes munn enn meg. Han er skikkelig bred over skuldrene, jeg er heller bred over hoftene. Det eneste jeg kan komme på at vi har til felles er høyden, som er omtrent lik, og at vi har viker i håret begge to. Uten at noen gang har tenkt på å kommentere det - ulikhetene er nok mange flere og mer framtredende.
|
|
|
|
#51 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi har nok mange likhetstrekk ja, mest synlig er lyst hår og blå øyne. Er ikke så lett å se konkrete likheter som EK bare har arvet av en av oss heller.
|
|
|
|
#52 |
|
Søt og rar
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi er rake motsetninger
|
|
|
#53 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Jeg ser det ikke selv, men vi har fått høre flere ganger at "vi er så like". Så da er vi kanskje det, da...
|
|
|
#55 |
|
både her og der
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, ikke spesielt like. Jeg har mørkt, tykt, halvlangt hår, han har meget kort blondt hår (noen mm langt) og er svært lys i huden. Han har lange atletiske bein og jeg har korte, kraftige bein. Nei, vi likner ikke noe særlig.
|
|
|
#56 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Jeg hadde aldri tenkt på det, men jeg har hørt flere har sagt at vi er like. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi er ikke så like. Jeg er 170, tynn med lange tynne armer og ben, blond, blå øyne, smal munn. Mannen er 186, velbygd med kraftige armer og ben, men ikke tjukk, brunt hår og gråblå øyne og fyldig munn. :natt og dag:
|
|
|
#58 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Åja. Brune øyne, brunt hår, markerte trekk, men der slutter det.
|
|
|
|
#59 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi er begge høye, slanke (nåvel, ikke akkurat nå etter fødsel og strengt tatt er vel mannen min heller tynn enn slank) og blonde med blå øyne. Begge har ganske firkantet form på ansiket. Smale hofter begge to. Så ja, vi har fått høre at vi "ligner", men jeg tror det er lett å se på disse umiddelbare kjennetegnene som "likheter", og gå glipp av at vi egentlig har veldig forskjellige trekk.
|
|
|
|
#60 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Jeg har også den teorien om at ektepar ligner hverandre. For meg er det ikke snakk om hårfarge og sånn, men om ansiktstrekk.
|
![]() |
|
|