|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
både her og der
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, ikke spesielt like. Jeg har mørkt, tykt, halvlangt hår, han har meget kort blondt hår (noen mm langt) og er svært lys i huden. Han har lange atletiske bein og jeg har korte, kraftige bein. Nei, vi likner ikke noe særlig.
|
|
|
#3 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Jeg hadde aldri tenkt på det, men jeg har hørt flere har sagt at vi er like. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Mannen min og broren min har noen likhetstrekk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?
Jeg kan nok i farger og form og stil være lik søstra til mannen ja, så kanskje det er noe der. Minstemor her i huset var i alle fall ekstremt tillitsfull til henne, noe hun sjelden er til noen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei,han er blond og blåøyd og jeg er mørk og brunøyd.
|
|
|
#9 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vil ikke si at vi er like, har ikke fått kommentarer om det, men vi har noen felles trekk som høyde og hårfarge etc.
|
|
|
|
#10 |
|
Salt in the rainbow
|
|
|
|
#14 |
|
geskjeftig
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ja, vi har noen likhetstrekk. På bilder av oss som barn er vi skremmende like.
|
|
|
#15 |
|
geskjeftig
|
Jeg kan jo legge til at mødrene våre er svært like. Og ingen av oss ligner på dem.
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Veldig like blir vi nok ikke, siden han er nordmann og jeg asiatisk av herkomst, men vi har visse likhetstrekk som folk kommenterer og som jeg ser selv.
|
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Tja... Mannen er mørkere enn meg i håret (og har fine, mørke bryn og lange vipper
|
|
|
|
#18 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Jeg synes ikke det. Han er mørk og har brune øyne. Jeg er egentlig kommuneblond (men jeg farger håret) og har blå øyne. Da vi var i USA for to år siden ble vi spurt av dama i butikken om vi var søsken. :forvirret: Det eneste jeg kan se likheten på er brillene våre.
|
|
|
#19 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Tja.. Mannen er slank, høy og lys, jeg er feit, kort og mørk. Men vi har begge blå øyne, fyldige lepper (Det hørtes utrolig teit ut), litt markerte kinnbein og ganske lik hodeform. En nabo mente vi hadde veldig like ansiktstrekk, men hun er den eneste som har nevnt det.
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ja, det tror jeg nok. Vi ble tidligere tatt for å være søsken og jeg ser selv at jeg ligner veldig på søsteren hans. |
|
|
|
![]() |
|
|