Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er du og din utvalgte like av utseende?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 21:02   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?

Vi er begge mørke og har kanskje litt lik form på øynene, men ellers er vi ikke like. :knoll_og_tott:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:07   #2
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, ikke spesielt like. Jeg har mørkt, tykt, halvlangt hår, han har meget kort blondt hår (noen mm langt) og er svært lys i huden. Han har lange atletiske bein og jeg har korte, kraftige bein. Nei, vi likner ikke noe særlig.

Gammel 09-01-09, 21:08   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde aldri tenkt på det, men jeg har hørt flere har sagt at vi er like.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 11:56   #4
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Mannen min og broren min har noen likhetstrekk.
Jeg ligner ikke på noen av dem.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 20:20   #5
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Mannen min og broren min har noen likhetstrekk.
Jeg ligner ikke på noen av dem.

Jeg kan nok i farger og form og stil være lik søstra til mannen ja, så kanskje det er noe der. Minstemor her i huset var i alle fall ekstremt tillitsfull til henne, noe hun sjelden er til noen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 21:04   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nei, ikke i det hele tatt.
Ulike trekk og farger.

Gammel 11-01-09, 21:09   #7
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei,han er blond og blåøyd og jeg er mørk og brunøyd.

Gammel 11-01-09, 21:14   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han har litt mer skjegg.

Gammel 12-01-09, 11:29   #9
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Vil ikke si at vi er like, har ikke fått kommentarer om det, men vi har noen felles trekk som høyde og hårfarge etc.

Gammel 09-01-09, 14:38   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Vel, vi er begge mellomblonde og med blå øyne, også er vi like høye. Men der slutter det!

Han veier omtrent halvparten av meg, har spe kroppsbygning, skjegg og sparsommelig hårvekst. Nå høres det jo ut som om jeg er skikkelig hårete, men det er jeg ikke altså. Bare at jeg har mye mer og tykkere hår på hodet enn det han har.

Gammel 09-01-09, 14:38   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

37 gjester i tråden her nå!

Gammel 09-01-09, 14:49   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Virkelig ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 14:52   #13
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen sier det, men jag vet inte helt..

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 15:19   #14
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Ja, vi har noen likhetstrekk. På bilder av oss som barn er vi skremmende like.
Vi har samme hårfarge, og nokså lik øyenfarge. Men han er lang og tynn og jeg er liten og rund, så på det området er vi forskjellige, gitt.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:53   #15
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Ja, vi har noen likhetstrekk. På bilder av oss som barn er vi skremmende like.
Vi har samme hårfarge, og nokså lik øyenfarge. Men han er lang og tynn og jeg er liten og rund, så på det området er vi forskjellige, gitt.

Jeg kan jo legge til at mødrene våre er svært like. Og ingen av oss ligner på dem.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 15:20   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig like blir vi nok ikke, siden han er nordmann og jeg asiatisk av herkomst, men vi har visse likhetstrekk som folk kommenterer og som jeg ser selv.

Vi har ganske lik munn, med nokså identisk form på leppene. Poden har arvet samme munnen. Folk som ikke kjenner gubben syne gjerne at poden er kliss lik meg, mens folk som kjenner oss begge synes han er mest lik gubben.

Gammel 09-01-09, 15:27   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja... Mannen er mørkere enn meg i håret (og har fine, mørke bryn og lange vipper ), og så er han 20 cm høyere. Noen likhetstrekk er det nok allikevel. Vi har begge grønne øyne og lys hud, er relativt spinkle og har "små" trekk. Tror det var noe her inne som mente vi var litt like ut fra et bryllupsbilde jeg la ut.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 15:52   #18
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes ikke det. Han er mørk og har brune øyne. Jeg er egentlig kommuneblond (men jeg farger håret) og har blå øyne. Da vi var i USA for to år siden ble vi spurt av dama i butikken om vi var søsken. :forvirret: Det eneste jeg kan se likheten på er brillene våre.

Gammel 09-01-09, 16:16   #19
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja.. Mannen er slank, høy og lys, jeg er feit, kort og mørk. Men vi har begge blå øyne, fyldige lepper (Det hørtes utrolig teit ut), litt markerte kinnbein og ganske lik hodeform. En nabo mente vi hadde veldig like ansiktstrekk, men hun er den eneste som har nevnt det.

Gammel 09-01-09, 18:07   #20
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Ja, det tror jeg nok. Vi ble tidligere tatt for å være søsken og jeg ser selv at jeg ligner veldig på søsteren hans.
Jeg ser ikke selv at jeg ligner på mannen min, men vi er nok ganske like som typer utseendemessig.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.