|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg har hatt før, og skal ha igjen når gangen er ferdig, en samling bilder i forskjellige størrelser med ca like rammer i et system på ene veggen i trappa. Synes det er fint. Ellers har vi ingen fotografier i stuen o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Ja vi har mange familiebilder på veggene. Har to stuer pluss ei lita spisestue og dermed en del vegger. Vi bor i et gammelt hus og da synes jeg det passer med en del bilder. Ønsker meg mer system her og der, men det tar tid å få det til.
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Gammel tråd, men.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?
Jeg har familiebilder på veggen over trappen, det er et salig kaos av størrelser og rammer, men jeg synes det er fint likevel. Det er ikke noe annet på den veggen. Skulle jeg hatt det i stuen, hadde jeg nok hatt større krav til ensartethet.
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Limboline: Vi har både farger og svart-hvitt-bilder i forskjellige størrelser, men i relativt like rammer. Alle våre rammer er sånne "bestemorsrammer" i metall.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har noen få familiebilder i en hylle, men når vi en gang i tiden får pusset opp stua har jeg planer om å gjøre litt mer utav det.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 27-03-09 kl 08:39. Årsak: Så at tråden var gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg synes familiebilder er flott. Vi har bryllupsbilder og bilder av ungene i stua oppe og snart får vi hengt opp igjen alle andre familiebilder i kjellerstua.
![]() |
#8 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg har svarthvitt bilder av besteforeldre og noen av oldeforeldrene våre i trappeoppgangen. På stua har vi et fotografbilde av hver unge på veggen og noen mindre som står i bokhylla. Ja, også har vi brudebildet vårt som henger litt bortgjemt i en krok. Har noen andre bilder også som vi fremdeles ikke har hengt opp, vet ikke helt hvor vi skal ha dem.
![]() |
#9 |
Går videre
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi hører nok til sjeldenheten med at vi ikke har ett eneste fotografi på veggene, men det er ikke så veldig bevisst egentlig. Vi kommer begge fra hjem der det heller ikke var bilder på veggene så det blir lissom aldri gjort noe med.
![]() |
#10 |
Står på egne ben
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg har akkurat fått meg et stort familiebilde på veggen i stua. Synes det er fint jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Originala
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Nei. Et bilde av Lillemor står i en vinduspost. Dessuten har jeg litt lyst til å ta et fint bilde av barna og henge opp i en liten forstørrelse på en vegg i stua. Brudebilde har vi ikke, men jeg vurderer å henge opp et vanlig 10x15-forstørrelse på medisinskapet på badet, sammen med en Tommy og Tigern-stripe. Det er da noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har bilder av ungene stående på et bord i stua. Ellers har vi noen bilder i trappeoppgangen. Brudebildene har prydet kommodeskuffen på soverommet i mange mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Nei, det har vi ikke. Jeg kunne dog tenkt meg å forstørre noen bilder og gjøre dem om til svart/hvitt for å henge på veggen.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har bare et stort bilde av gutta, med nøytral sort ramme på. |
![]() |
![]() |
#15 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har "familiebildevegg". Det er få av bildene som har lik ramme, ingen har lik størrelse og de ter en salig blanding av sort-hvitt og fargebilder. Veggen er "i gangen" utenfor kjøkkenet og er det første man ser når man tar de fem trinnene opp fra "yttergangen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har tenkt på å ha en liten familievegg, men har aldri kommet så langt. Her er det ingen fotografier på veggene.
![]() |
![]() |
|
|