|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Du som jobber: Når legger du deg for å sove på kvelden/natta? | |||
Før kl 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Kl 20-21 |
0 | 0% |
Kl 21-22 |
5 | 3,76% |
Kl 22-23 |
45 | 33,83% |
Kl 23-00 |
66 | 49,62% |
Kl 00-01 |
27 | 20,30% |
Etter kl 01 |
8 | 6,02% |
Annet/dustepoll |
2 | 1,50% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
flisespikker
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Vanligvis mellom midnatt og 1. Omtrent like ofte senere som tidligere, tror jeg. Står opp ti på syv hvis jeg skal levere Poden, og noe senere hvis jeg ikke skal. Og jeg får ikke nok søvn med det, men jeg er så glad i å sitte oppe sent. Tar igjen litt i helgene.
![]() |
#42 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)I teorien skal jeg være i seng til 23. I praksis drar det seg mot midnatt. Jeg står opp rundt 7, og er alltid stuptrøtt når jeg må opp. Og det at jeg er i seng betyr ikke at jeg sovner da. Alt etter som hvor oppslukt jeg er i boken jeg holder på med, kan det gå både en halv og en hel time med lesing før jeg slukker lyset.
![]() |
![]() |
#43 |
intro
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Vanligvis mellom 23 og midnatt. Tidligere fikk jeg som regel ca. 6-7 timers søvn, og var strålende fornøyd med det. Nå føles det atter som om jeg aldri kommer til å sove en hel natt mer i hele mitt liv, men jeg vet jo innerst inne at babyperioden går over.
![]() |
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Det hender at jeg er i seng før ni, men som regel ender det med at klokka blir halv elleve før jeg kommer meg i seng. Klokka ti hadde vært perfekt leggetidspunkt for meg som trenger minst åtte timer søvn hver natt. Står opp litt over seks. |
![]() |
![]() |
#45 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg legger meg vanligvis mellom 22.30 og 23. Syns ikke jeg får nok søvn nei..
![]() |
![]() |
#46 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Hvis jeg skal jobbe tidlig er jeg i seng til 22.30 stort sett. kunne godt ha lagt meg kl. 22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg er et periodemenneske. Så i perioder legger jeg meg mellom 23 og 00. Det er greit. Jeg skal opp kl 6, så jeg trenger de timene.
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg legger meg vanligvis rundt midnatt. Står opp litt etter 7 og får da nok søvn.
![]() |
#49 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg burde nok ha lagt meg rundt kl 22, (trenger mye søvn) men kommer meg sjelden i seng før kl 23. Står opp kl 6, men guttene er som regle våken tidligere. Det vil si at det blir 6-7 timers søvn på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg er nok av de som trenger en del søvn. Legger med mellom 21-22 og sovner mellom 22-23 og står opp 7. Må ha mine 8 timer hvis ikke klarer jeg dagene som mor og på jobb |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Legger meg som regel 23.30 - midnatt. Står opp 6.30. Går greit men sover litt mer i helgene.
![]() |
#52 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg sliter heftig her ! Etter 8 år som kveldsarbeidene eller hjemmemamma i permisjon har jeg blitt solid B-menneske. Så byttet jeg jobb i sommer og jobber 7.30-15.30, hver dag.
![]() |
#53 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg legger med mllom 22 og 23, og står opp ca 7, av og til litt senere. Halv sju om fredagen, fpor da begynner jeg åtte på jobb. Det er stort sett greit, føler jeg får riktig mengde da.
![]() |
#54 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)
Akkurat sånn er det her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)For sent.
![]() |
#56 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg legger meg stort sett mellom midnatt og 1.30 i hverdagen (ofte seinere), og står opp ca 6-6.30. Jeg kan gå en hel arbeidsuke med mindre enn seks timer søvn hver natt, men er da litt svimmel på fredagen... Klarer rett og slett ikke å komme meg i seng/sovne tidligere.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Rundt 2300, av og til nærmere 2330. Får aldri nok søvn føles det som. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|