|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Pappa'r i perm?Jeg syns den er morsom. Og så skal vi huske at for ganske store deler av befolkningen så har ikke pappaperm vært så vanlig. Der har det vært fellesferie for familien og ikke alene-hjemme-med-barn. Så for en del kan det være litt "normalisering" i det også: "Nå er FAKTISK menn også hjemme med barn.". Selv om det kan virke bakstreversk for oss som er så progressive.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pappa'r i perm?Den treffer meg ikke så derfor synes jeg ikke den er spesielt morsom. Jeg fordrar egentlig ikke slike stereotype framstillinger i reklamefilmer, selv om jeg, som Polyanna, skjønner at andre kan kjenne seg igjen. Det kan dog bli et problem når summen av alle slike fremstillinger i media forsterker og bekrefter ens egne forestillinger om hvordan menn og kvinner er.
|
|
|
#7 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pappa'r i perm?Jeg så reklamen på kino her om dagen, og syntes den var skikkelig dust. Ikke morsom i mine øyne. Ikke provoserende heller; jeg ble snarere litt matt.
|
|
|
#10 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Pappa'r i perm?Jeg synes den var ganske stereotyp, men XL Bygg-reklamen var enda verre.
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Pappa'r i perm?Synes hele reklamen er ganske så teit, jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pappa'r i perm?Hahaha, nå har jeg sett begge filmene og jeg ler fremdeles.
|
![]() |
|
|